Skravletråd :)

"Vanlig" kebab skal jo egentlig være lam da uavhengig av om det er lompe eller brød. Men mange steder er det ofte gyros, som er svin :p haha

Aldri smakt kyllingkebab, men sikkert godt det og. Enig i at det er sausen som egentlig gjør hele greia :)

Men når jeg skal ha takeaway, blir det kebab og ikke hamburger ihvertfall :D
Hvorfor det?

"Vanlig" kebab skal jo egentlig være lam da uavhengig av om det er lompe eller brød. Men mange steder er det ofte gyros, som er svin :p haha

Aldri smakt kyllingkebab, men sikkert godt det og. Enig i at det er sausen som egentlig gjør hele greia :)

Dobbelpost! Hva skjer med det. Kom helt av seg selv!

Hvorfor ikke hamburger??? Haha
Rett og slett fordi jeg ble drittlei og kvalm av det da jeg jobba på Esso :p blir kvalm av det. ..hehe
Har spist en hamburger siden 2004 :p Spiser hjemmelaget da :D

Mmmmm. Gyros!!! <3

Halloen damer:)

Jeg har prøvd å finne ut hvir jeg kan spørre om boe som plager meg men siden dette var et skravke tråd så tenkte jeg at jeg kunne spørre dere :)

Jeg var på sykehuset i begynnelsen av september fordi jeg har endometriose,Men når jeg var på sykehuset så var alt fint der inne (var så glad) og vsr antakeligvis mellom to mensen på den tiden. men siden vi så en slags cyste som vi ikkje viste hva det var, så sier legen at jeg skal gå på p piller 3 mnd på rad (hoppe over mensen). Når jeg kom hjem så mistet jeg så klart resepten på p pillen og jeg hadde to brett av Loette hjemme. Gikk på p piller tidligere men sluttet på de pga hormoner plager og glemte alltid å ta pillene

Jeg fikk mensen 24 sept og starta på pillene førstedag på mensen. Hadde mensen i 7 dager, vanligvis så har jeg mensen i 4 dager. Jeg glemte to piller på den første uken på første brettet. Så var jeg hos kjæresten min når jeg hadde eggløsning og glemte å ta pillene 3 dager på rad og d var når jeg hadde eggløsning. Hadde mellomblødning tror jeg to dager( d var mer utflod med gammelt blod ish) regner m d var mellomblødning.

En uke før "mensen" så stakk det så mye på venstre siden i lysken eller eggstokken.. Så var litt stikking på høyre siden også. Først så tenkte jeg at jaja.. Da kom endometriosen tilbake tenkte jeg. Men så kom kvalmen og er så trøtt og sliten men når æ først e på jobb så gjør jeg jobben min. Så er det de ømme brystene. Jeg tok en graviditettest 2dager før mens selvom jeg hoppet over mensen men det var negativ. Alle på jobb tror at jeg er gravid men jeg tenker at det er umulig fordi jeg går på p piller. Dette blir en lang historie men det er dette jeg går gjennom og jeg vil ikke gi for høye forventninger til gubben uten at jeg selv vet hva som skjer. Vi skal ikke begynne med prøvingen før April 2015

Bestilt meg tester. Håper det kommer imorra:/

Det var helt fantastisk! Kynnere og ei som tror hun er på hyperstate inni der.. Eller prøver hun å bryte seg ut? Ikke godt og si altså;)
Haha, du må si til henne at det ikke er lenge igjen til hun får ut :p

Back
Topp