Skravletråd :)

Tusen takk!!! Vi leier et elendig hus nå med sopp i kjelleren og uendelig med fukt på romma til ungene:( men om fem uker så gir vi de et varig og trygt hjem!! LYKKELIG!!♡♡

Tusen takk!!! Vi leier et elendig hus nå med sopp i kjelleren og uendelig med fukt på romma til ungene:( men om fem uker så gir vi de et varig og trygt hjem!! LYKKELIG!!♡♡
Så bra det ikke var lengre overtagelse da. Masse lykke til og skjønner godt at dere gleder dere. Håper ikke dere betaler gullpris i leie når tilstanden er slik? Skammelig at folk leier ut slikt.

Vi kan kalle dagen "alle sover, ingen våkner!"
* ungen har snart holdt meg våken et par timer. Jeg finner ikke ut hva som plager henne og blir snart sprø*
Offda.. høres ikke noe kjekt ut :(

Nydelig at minsten er frisk! Frøkna tok 15 mnd vaksine på fredag og gråt ikke engang:D blitt en skikkelig tøffing. Håper det bare er vaksina som har slått han ut da, og at det går fort over. Har du fortalt henne om dine flotte følelser. Hun hadde nok satt pris på en slik flott beskjed:p
Så tøff jente du har:D
Ja, tipper det var vaksinen, for han ble bedre i form utover kvelden..
Har ikke fått uttrykt min kjærlighet til vaskedama ennå...hun får ta til takke med lønn foreløpig:p

Så deilig med eget hus :)
Gratulerer ;)

Vi kan kalle dagen "alle sover, ingen våkner!"
* ungen har snart holdt meg våken et par timer. Jeg finner ikke ut hva som plager henne og blir snart sprø*

Fortsatt? :(
Skulle vært mulig og koble hennes følelser til deg ♡
Ikke så lett å vite med de små :(

Fikk dere sove tilslutt?

Back
Topp