Gratulerer så myeKjøpt hus!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeKjøpt hus!!!![]()
Så bra det ikke var lengre overtagelse da. Masse lykke til og skjønner godt at dere gleder dere. Håper ikke dere betaler gullpris i leie når tilstanden er slik? Skammelig at folk leier ut slikt.Tusen takk!!! Vi leier et elendig hus nå med sopp i kjelleren og uendelig med fukt på romma til ungenemen om fem uker så gir vi de et varig og trygt hjem!! LYKKELIG!!♡♡
Tror vi skal protestere litt og få en ekstra dag i uken , og den kan godt bli en helgedag!Det lurer jeg på noen ganger også. Har allerede ettåringen og neste kommer nok før jul, er det nok timer i døgnet til dette?
Hva skal vi kalle denne dagen da?Tror vi skal protestere litt og få en ekstra dag i uken , og den kan godt bli en helgedag!![]()
Det var et godt forslag!Tror vi skal protestere litt og få en ekstra dag i uken , og den kan godt bli en helgedag!![]()
Vi kan kalle dagen "alle sover, ingen våkner!"Hva skal vi kalle denne dagen da?![]()
Offda.. høres ikke noe kjekt utVi kan kalle dagen "alle sover, ingen våkner!"
* ungen har snart holdt meg våken et par timer. Jeg finner ikke ut hva som plager henne og blir snart sprø*
Har jobbehelg, jeg...Må prøve å få litt tid i helga tror eg.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så tøff jente du harNydelig at minsten er frisk! Frøkna tok 15 mnd vaksine på fredag og gråt ikke engangblitt en skikkelig tøffing. Håper det bare er vaksina som har slått han ut da, og at det går fort over. Har du fortalt henne om dine flotte følelser. Hun hadde nok satt pris på en slik flott beskjed
![]()
Gratulerer med husKjøpt hus!!!![]()
Må være en fantastisk følelseTusen takk!!! Vi leier et elendig hus nå med sopp i kjelleren og uendelig med fukt på romma til ungenemen om fem uker så gir vi de et varig og trygt hjem!! LYKKELIG!!♡♡
Har jobbehelg, jeg...![]()
Tusen takk!!! Vi leier et elendig hus nå med sopp i kjelleren og uendelig med fukt på romma til ungenemen om fem uker så gir vi de et varig og trygt hjem!! LYKKELIG!!♡♡
Vi kan kalle dagen "alle sover, ingen våkner!"
* ungen har snart holdt meg våken et par timer. Jeg finner ikke ut hva som plager henne og blir snart sprø*
Tja, ekstra dagen eller noeHva skal vi kalle denne dagen da?![]()
Ja føler virkelig at det trengsDet var et godt forslag!