Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har stor fryser vi også. Dessverre er den nesten helt full nåFår alltid plass til ein liten bokseg har sånn stor eg. Pluss et heilt fryseskap. Men da e ikkje i bruk for øyeblikket.
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det kan vel ikke gå. Vi titter da innom litt de siste dagene vi ogsåJa, 20 stk skal skravle mye da![]()
Er ofte veldig mye rart i den serien der daJeg ser unge mødre dk, er ikke alle som er like hyggelige mot sine gravide døttre![]()
he he , ja det skal jeg si meg enig i.Er ofte veldig mye rart i den serien der da![]()
Synes det er ganske stor forskjell på det danske og norske programmet.he he , ja det skal jeg si meg enig i.
Ja virkeliguff, så kjedelig
Og utrolig mange av de i dk som mister barna sine til barnevernet . Og som røyker når de er gravid og med barnaSynes det er ganske stor forskjell på det danske og norske programmet.
Virker som de fleste norske får mer støtte fra familie og venner. Mange flere som er alene i dk.
Røyking er jo helt greit der, jeg skjønner det ikke.Og utrolig mange av de i dk som mister barna sine til barnevernet . Og som røyker når de er gravid og med barna![]()
Ja det har jeg også lagt merke tilSynes det er ganske stor forskjell på det danske og norske programmet.
Virker som de fleste norske får mer støtte fra familie og venner. Mange flere som er alene i dk.
Ja, de røykingen er helt utroligOg utrolig mange av de i dk som mister barna sine til barnevernet . Og som røyker når de er gravid og med barna![]()
Det skjønner ikke jeg hellerRøyking er jo helt greit der, jeg skjønner det ikke.
Ja ikke sant.Det skjønner ikke jeg hellerveldig trist for de babyene og barna
![]()
Mhm!! Lurer på om de ikke vet bedre eller om de bare er egoistisk !Ja, de røykingen er helt utrolig![]()
Ja, vi har stor fryser vi også. Dessverre er den nesten helt full nå
Her må det virkelig ryddes slik at julebaksten får plass![]()
Ja, det kan vel ikke gå. Vi titter da innom litt de siste dagene vi også![]()
![]()
Føler meg en smule skyldig derNåken har skravla alt for mye i det sistefra 7 til 10 plass bare på et par dager
Samme skjer herÅjjj. Såpass. Eg e sånn at eg kjøpe alltid ting å fyller i fryseboksen. Og så e eg så dårlig på å bruke det. Så blir alltid fullt. Helt til det har lagt så lenge at eg må kaste det. Men så plutselig e det fult igjen