Det er bra! Viktig med gode naboerbor dere i leilighet?
Nei, bor i rekkehus. Er så frustrert nå for vi holder på å pusse opp andreetasjen. Og jeg var allerede drittlei alt, også ryker vaskemaskinen på toppen av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra! Viktig med gode naboerbor dere i leilighet?
Ikke så aller værst om jeg tørr påstå det selvJa gjerneer du flink?
FS før svangerskapet.Jeg også, alle sammen. Men hva står FS for?![]()
Gjorde ikke det, gitt...Håper du fant noen som var på supertilbud da![]()
en ting kommer sjeldent alene vet du... uheldigvisNei, bor i rekkehus. Er så frustrert nå for vi holder på å pusse opp andreetasjen. Og jeg var allerede drittlei alt, også ryker vaskemaskinen på toppen av det.
håpe håpe håpe for deg!
Unner virkelig dere jentene i FS å få spirene på plass snart!
Ikke så aller værst om jeg tørr påstå det selv![]()
det skjønner jeg!Håper jeg å på![]()
hahaha FS/VSAhaLurt på den der ei stund
![]()
Tror kanskje enkleste løsninga for i kveld blir å finne sovesanga på spotifySå flott! Du får legge inn en video jeg kan høre på![]()
det skjønner jeg!![]()
Haha! Regner med jeg sovner alikevellTror kanskje enkleste løsninga for i kveld blir å finne sovesanga på spotifyHar ikke profesjonellt lydopptakerutstyr tilgjengelig for øyeblikket
![]()
Aner ikke jeg. Bare hopper inn der det passer meghahaha FS/VS
Før svangerskapet/ vi som prøver![]()
Det er så slitsomt å ikke få sove.. Håper du får sove godt i natt daHaha! Regner med jeg sovner alikevelldårlig med søvn i en uke nå!
kanskje litt begge delerSynd det tar sånn tid! Eller jeg er bare utålmodig![]()
De to er samme forum da.. surre bøtta! hahahahaAner ikke jeg. Bare hopper inn der det passer meg![]()
Får håpe på detDet er så slitsomt å ikke få sove.. Håper du får sove godt i natt da![]()
kanskje litt begge deler
hvor lange har du prøvd nå.
HahahahaDe to er samme forum da.. surre bøtta! hahahaha