HeheÅ nei!!!!!!!!!! det er no dritt!!! har dere muligheten til å skaffe en ny i morgen da?
Den skulle stå på det andre svaret ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheÅ nei!!!!!!!!!! det er no dritt!!! har dere muligheten til å skaffe en ny i morgen da?
HahahaHahaDet glemte jeg helt å fortelle. Jeg dro å kjøpte nytt papir, kommer hjem og pakker inn 4 pakker.. så plutselig kommer mannen tuslende og sier "Du.. Jeg fant det gavepapiret ditt i går kveld. Bare glemte å si fra"... SERIØST!!!
![]()
Typisk at slike ting skjer på værst mulig tidspunktOg deeeeer tok vaskemaskinen kvelden!!!
Perfect timing. Det var akkurat det jeg ønsket meg som høygravid med 2 små i barnehagen!!!
VELDIG typiskHahahaer det ikke bare typisk!!
Hehedet skjønner jeg! HERREGUD!
fantastiske dere to altså! skulle likt å hvert flue på veggen hos dere![]()
det er sant.Jada, er jo bare å dra å kjøpe en ny. Men problemet er å bære den ned til vaskerommet :O må få noen til å hjelpe mannen med det da jeg ikke får løftet stort. Men er uansett sure penger å bruke![]()
hahahahaha det skjønte jeg!HeheVi ler hver dag sammen, det er noe av det jeg liker best med forholdet vårt
Bare å komme på besøk
Den skulle stå på det andre svaret ja![]()
God underholdning dethahahahaha det skjønte jeg!
jeg kan godt komme bare for å sitte å se på dere![]()
ja det tror jeg på..God underholdning det![]()
Hahahahaja det tror jeg på..kan jo skriver en avhandling eller no! hahahahaha
hahaha å ja.. eller ny reportasje i "I kveld med Ylvis"HahahahaFilme en liten snutt å sende inn til TV2
Får vel flere seertall enn Idol
![]()
I'm gonna be a SUPERSTAR!hahaha å ja.. eller ny reportasje i "I kveld med Ylvis"
å ja!! komedieverden ligger for dine føtter!I'm gonna be a SUPERSTAR!![]()
Min store drømå ja!! komedieverden ligger for dine føtter!
hahaha.. ser det for megMin store drøm![]()
Tror jeg har det helt greit uten kjendisstatus jeghahaha.. ser det for meg![]()
ja.. hvordan ligger du an i syklusen?Tror jeg har det helt greit uten kjendisstatus jegBare få en liten mageboer så er jeg fornøyd
![]()
CD15 i dag. Fortsatt ikke positiv el-test. Bruker vanligvis ha el på CD14, men sist syklus var mye lengre så spørs om denne også blir det...Får bare legge aksjer å teste i veija.. hvordan ligger du an i syklusen?
Ai så kjiptOg deeeeer tok vaskemaskinen kvelden!!!
Perfect timing. Det var akkurat det jeg ønsket meg som høygravid med 2 små i barnehagen!!!