Skravletråd :)

CD15 i dag. Fortsatt ikke positiv el-test. Bruker vanligvis ha el på CD14, men sist syklus var mye lengre så spørs om denne også blir det...Får bare legge aksjer å teste i vei :p
ja er du gal! bare å kjøre på!! syklusen min begynte å bli ustabil når jeg ble gravid.. :P
positiv EL test 2 dager på rad. TR 3 dager forsinket.
neste syklus EL en dag "forsinket" gravid... før disse to syklusene mine kunne jeg stille klokka etter TR og EL

ja er du gal! bare å kjøre på!! syklusen min begynte å bli ustabil når jeg ble gravid.. :p
positiv EL test 2 dager på rad. TR 3 dager forsinket.
neste syklus EL en dag "forsinket" gravid... før disse to syklusene mine kunne jeg stille klokka etter TR og EL
Ja, her bare kjører vi på og håper på det beste :) Vet ikke hvorfor, men jeg har virkelig troa på denne måneden her :)

Typisk at slike ting skjer på værst mulig tidspunkt :( Kan ikke akkurat være uten vaskemaskin heller..

Er så sint at jeg faktisk gråt en skvett. Fantastiske hormoner!!! Men litt av et sammentreff for jeg drev å tittet på vaskemaskiner på nettsiden til Elkjøp igår. Skulle visst ikke ha gjort det for vaskemaskinen vår ble sjalu tydeligvis.

Er så sint at jeg faktisk gråt en skvett. Fantastiske hormoner!!! Men litt av et sammentreff for jeg drev å tittet på vaskemaskiner på nettsiden til Elkjøp igår. Skulle visst ikke ha gjort det for vaskemaskinen vår ble sjalu tydeligvis.
Håper du fant noen som var på supertilbud da :)

håpe håpe håpe for deg!
Unner virkelig dere jentene i FS å få spirene på plass snart!
Jeg også, alle sammen. Men hva står FS for? :D

Back
Topp