Ses kanskje om et par ukerhaha
skal gjøre klar kakao og ullteppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ses kanskje om et par ukerhaha
Er ikke du litt stolt over alt jeg har gjort FØR midnatt i dag Mirell?skal gjøre klar kakao og ullteppe
virkelig!!! hva skjer ved midnatt i dag da!?!?!?! gleder meg til å høreEr ikke du litt stolt over alt jeg har gjort FØR midnatt i dag Mirell?![]()

skal gjøre klar kakao og ullteppe
Har ikke pønsket ut noe spesielt, men jeg kommer vel på noejo
virkelig!!! hva skjer ved midnatt i dag da!?!?!?! gleder meg til å høre
![]()
Sov godt og drøm søttDa tar jeg med meg mannen og legger meg
Sov godt alle sammen![]()
kan være en fordel jaHøres bra ut
Starter turen i morgen tidlig. Tror jeg trenger litt søvn førsthehe
jakte på julepapir igjen??Har ikke pønsket ut noe spesielt, men jeg kommer vel på noe![]()
god natt snupp.. snakkes i morgenDa tar jeg med meg mannen og legger meg
Da tar jeg med meg mannen og legger meg
Hahajakte på julepapir igjen??
HahaDet glemte jeg helt å fortelle. Jeg dro å kjøpte nytt papir, kommer hjem og pakker inn 4 pakker.. så plutselig kommer mannen tuslende og sier "Du.. Jeg fant det gavepapiret ditt i går kveld. Bare glemte å si fra"... SERIØST!!!
![]()

Det lå visst innerst i klesskapet. Bak alle klærne som aldri blir brukt. Så spurte jeg han om hvorfor han drev å letet inni der og fikk til svar "Jeg finner ikke ynglingsbokseren min". Jeg peker på tørkestativet som står omtrent 1 meter unna og svarer "du mener den som henger der?"... Helt seriøst! Vi kunne sikkert laget et komiprogram om livet vårt
hvor var det!!?!?!?!?!
seriøst!!!!!! herregud holder på å dø her!
Det lå visst innerst i klesskapet. Bak alle klærne som aldri blir brukt. Så spurte jeg han om hvorfor han drev å letet inni der og fikk til svar "Jeg finner ikke ynglingsbokseren min". Jeg peker på tørkestativet som står omtrent 1 meter unna og svarer "du mener den som henger der?"... Helt seriøst! Vi kunne sikkert laget et komiprogram om livet vårt![]()
HahahaHahahaha det programmet ville jeg gjerne sett!! hahahahaha
dere skulle hatt sånn livestream på nettet!
herregud jeg holder på å dø her!! hahahahaa
Å nei!!!!!!!!!! det er no dritt!!! har dere muligheten til å skaffe en ny i morgen da?Og deeeeer tok vaskemaskinen kvelden!!!
Perfect timing. Det var akkurat det jeg ønsket meg som høygravid med 2 små i barnehagen!!!
det skjønner jeg! HERREGUD!HahahaJEG VET! En ting er hvertfall sikkert; her hjemme ler vi MYE!
![]()
Å nei!!!!!!!!!! det er no dritt!!! har dere muligheten til å skaffe en ny i morgen da?