Skravletråd :)

Da tar jeg med meg mannen og legger meg :)
Sov godt alle sammen ;)

jo

virkelig!!! hva skjer ved midnatt i dag da!?!?!?! gleder meg til å høre
:laughing025
Har ikke pønsket ut noe spesielt, men jeg kommer vel på noe :D

jakte på julepapir igjen??
Haha :) Det glemte jeg helt å fortelle. Jeg dro å kjøpte nytt papir, kommer hjem og pakker inn 4 pakker.. så plutselig kommer mannen tuslende og sier "Du.. Jeg fant det gavepapiret ditt i går kveld. Bare glemte å si fra"... SERIØST!!! :P

Haha :) Det glemte jeg helt å fortelle. Jeg dro å kjøpte nytt papir, kommer hjem og pakker inn 4 pakker.. så plutselig kommer mannen tuslende og sier "Du.. Jeg fant det gavepapiret ditt i går kveld. Bare glemte å si fra"... SERIØST!!! :p
:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021
hvor var det!!?!?!?!?!
seriøst!!!!!! herregud holder på å dø her!

:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021
hvor var det!!?!?!?!?!
seriøst!!!!!! herregud holder på å dø her!
Det lå visst innerst i klesskapet. Bak alle klærne som aldri blir brukt. Så spurte jeg han om hvorfor han drev å letet inni der og fikk til svar "Jeg finner ikke ynglingsbokseren min". Jeg peker på tørkestativet som står omtrent 1 meter unna og svarer "du mener den som henger der?"... Helt seriøst! Vi kunne sikkert laget et komiprogram om livet vårt :P

Det lå visst innerst i klesskapet. Bak alle klærne som aldri blir brukt. Så spurte jeg han om hvorfor han drev å letet inni der og fikk til svar "Jeg finner ikke ynglingsbokseren min". Jeg peker på tørkestativet som står omtrent 1 meter unna og svarer "du mener den som henger der?"... Helt seriøst! Vi kunne sikkert laget et komiprogram om livet vårt :p

Hahahaha det programmet ville jeg gjerne sett!! hahahahaha

dere skulle hatt sånn livestream på nettet!
herregud jeg holder på å dø her!! hahahahaa

Og deeeeer tok vaskemaskinen kvelden!!!
Perfect timing. Det var akkurat det jeg ønsket meg som høygravid med 2 små i barnehagen!!!

Hahahaha det programmet ville jeg gjerne sett!! hahahahaha

dere skulle hatt sånn livestream på nettet!
herregud jeg holder på å dø her!! hahahahaa
Hahaha :D JEG VET! En ting er hvertfall sikkert; her hjemme ler vi MYE! :D

Å nei!!!!!!!!!! det er no dritt!!! har dere muligheten til å skaffe en ny i morgen da?

Jada, er jo bare å dra å kjøpe en ny. Men problemet er å bære den ned til vaskerommet :O må få noen til å hjelpe mannen med det da jeg ikke får løftet stort. Men er uansett sure penger å bruke :(

Back
Topp