hørtes deilig ut...God tur på jobb da. Jeg har sovet godt og lenge så er mer opplagt enn i går.
Vesla kom inn til meg kl 08 i dag.. da var hun klar til å stå opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes deilig ut...God tur på jobb da. Jeg har sovet godt og lenge så er mer opplagt enn i går.
Deilig å bare være hjemme også. Tror det blir planen her også.God morgenplanen her er å handle litt, og ellers være hjemme
![]()
8 er jo ikke ille, har hørt om være morgenfugler..hørtes deilig ut...
Vesla kom inn til meg kl 08 i dag.. da var hun klar til å stå opp.![]()
Det er tidlig for ei som knapt sover om natta8 er jo ikke ille, har hørt om være morgenfugler..
Vi ligger jo så hodt ann at vi kan ta det med ro, så godtVeldig lite skravling her også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er jo så urettferdig! Jeg trodde seriøst jeg skulle DØ!!![]()
Bare litt kjølig, ikke vått her endadet er uansett kaldt og vått.![]()
Ahh! Er 34+4 idag, men kan godt gå til 37 hvertfallTja si dettror kanskje kynnerene mine er oppskriften . Og jeg fødte i uke 35.
God morgen, deilig med sol herGod morgen alle sammen
Det regner i dag også...
Autchi. Da hørtes ikkje behaglig ut. Heldigvis har mine komt lett![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner ikke det der jeg hellerDet værste jeg vet er når klærne formerer seg og blir til store hauger. Men det skjer jo stadig vekk å så plutselig... Skjønner ingenting.
You will!!!Skulle ønske jeg visste hva dere snakket om![]()
Fødsel var lett som en plett! Å gå gravid derimot...
Under andre fødsel så ønsket jeg meg dø. Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg seriøst jeg hadde tatt livet av meg :O
Da skjønner jeg. Den er jo rimelig vanskelig å mot si. Får du tatt deg en hvil på dagtid?Det er tidlig for ei som knapt sover om natta![]()
Sover veldig dårlig om natta. Så da blir det veldig lite søvn.
Jeg skal knipe igjen til uke 37 også. Selvom hun ikke var sånn kjempe prematur, så var det nok til at jeg ikke ønsker noe prematur igjen. Vil ha en baby som er ferdig , og klar for verdenAhh! Er 34+4 idag, men kan godt gå til 37 hvertfall![]()
HyyyyylUnder andre fødsel så ønsket jeg meg dø. Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg seriøst jeg hadde tatt livet av meg :O
Vi har måtte tørke på tørkestativ og hatt tørketrommelen utilgjengelig. Så får se om vi blir flinkere nå når ny badet kommer opp. Er jo så mye enklere når det er litt og litt å brette.Skjønner ikke det der jeg heller![]()
![]()
dessverre nei.. skal på jobb kl 14 og har fullt opp med litt rydd og vask + kvalmeDa skjønner jeg. Den er jo rimelig vanskelig å mot si. Får du tatt deg en hvil på dagtid?
Her er det strålende sol og nesten ikke en sky på himmelen. Litt kaldt, men ett nydelig høstvær.God morgen alle sammen
Det regner i dag også...