Uff... Skjønner hvordan du hadde det. Hjelper ikke at gubben ler av det i ettertidUnder andre fødsel så ønsket jeg meg dø. Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg seriøst jeg hadde tatt livet av meg :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... Skjønner hvordan du hadde det. Hjelper ikke at gubben ler av det i ettertidUnder andre fødsel så ønsket jeg meg dø. Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg seriøst jeg hadde tatt livet av meg :O
Jippi, høres fun ut... Not!!dessverre nei.. skal på jobb kl 14 og har fullt opp med litt rydd og vask + kvalme![]()
Sier til meg selv at jeg må brette oftere, men utrolig nok glemmer jeg det hver gangVi har måtte tørke på tørkestativ og hatt tørketrommelen utilgjengelig. Så får se om vi blir flinkere nå når ny badet kommer opp. Er jo så mye enklere når det er litt og litt å brette.
Mm, da kan du trøste deg med at du ikke er alene! Og det teite at det er jo så lett og går ganske fort hvis man tar det med en gang....Sier til meg selv at jeg må brette oftere, men utrolig nok glemmer jeg det hver gang
her er det vått... veldig vått!Bare litt kjølig, ikke vått her endamen er ikke glad i regn da
Ja så hvorfor utsetter vi?Mm, da kan du trøste deg med at du ikke er alene! Og det teite at det er jo så lett og går ganske fort hvis man tar det med en gang....
Æsj så kjipther er det vått... veldig vått!
Nei si det... Det var egentlig et godt spm.Ja så hvorfor utsetter vi?![]()
ja ikke santJippi, høres fun ut... Not!!
Vi ligger jo så hodt ann at vi kan ta det med ro, så godt![]()
jepp enten så regner det eller så sludder detÆsj så kjipt
HahaSier til meg selv at jeg må brette oftere, men utrolig nok glemmer jeg det hver gang
Er sååå gøy å høre om alle de som har lette fødsel![]()
![]()
ikke si sånn da, prøver å tenke at dette skal gå bra her
![]()
Jeg skal knipe igjen til uke 37 også. Selvom hun ikke var sånn kjempe prematur, så var det nok til at jeg ikke ønsker noe prematur igjen. Vil ha en baby som er ferdig , og klar for verden![]()
Hyyyyylvil ikke høre eller lese * kniper igjen øyner og ører*
Uff... Skjønner hvordan du hadde det. Hjelper ikke at gubben ler av det i ettertid![]()
Nei, fødslene var ikke lett. Men sjølve pressinga gikk greit uten hjelp av noe. Holdt på å daue uansett altså.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var jo det.Lett som en plett, selvfølgelig!![]()