Skravletråd :)

Under andre fødsel så ønsket jeg meg dø. Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg seriøst jeg hadde tatt livet av meg :O
Uff... Skjønner hvordan du hadde det. Hjelper ikke at gubben ler av det i ettertid :mad:

Vi har måtte tørke på tørkestativ og hatt tørketrommelen utilgjengelig. Så får se om vi blir flinkere nå når ny badet kommer opp. Er jo så mye enklere når det er litt og litt å brette.
Sier til meg selv at jeg må brette oftere, men utrolig nok glemmer jeg det hver gang

:o ikke si sånn da, prøver å tenke at dette skal gå bra her :p

Oi, beklager! Tenkte ikke over at det faktisk er førstegangsfødende her inne og. Men jeg er nå fødeklar for tredjegang så kan ikke ha vært så ille da :P det bare føles sånn der og da, og jeg hadde komplikasjoner under fødselen. Min første fødsel var vond, men en drømmefødsel for meg ❤️

Jeg skal knipe igjen til uke 37 også. Selvom hun ikke var sånn kjempe prematur, så var det nok til at jeg ikke ønsker noe prematur igjen. Vil ha en baby som er ferdig , og klar for verden :D

Begge mine har vært store, men ordentlige kosebabyer ❤️ og det er jo så koselig. Håper denne ikke er fullt så stor, elsker koseperioden ❤️

Back
Topp