Jeg trodde du hadde tatt min plasshihi
Neidu. Da e et stykke arbeid å gjøre hvis eg sku klart det
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde du hadde tatt min plasshihi
jeg er ett sommer menneske!Klarer ikke at det er for varmt![]()
god morgen..God morgen, lenge siden sist. Nå er jeg oppstått og fyrt i ovnen. Magen tumler som et udyr. Noen som har lagt dagens planer?
Venter bare på at skal ta plassenNeidu. Da e et stykke arbeid å gjøre hvis eg sku klart det
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er høst menneske, liker ikke snøjeg er ett sommer menneske!
liker ikke snø og kulde... vått og kaldt!
God morgenGod morgen, lenge siden sist. Nå er jeg oppstått og fyrt i ovnen. Magen tumler som et udyr. Noen som har lagt dagens planer?
God morgenGod morgen, lenge siden sist. Nå er jeg oppstått og fyrt i ovnen. Magen tumler som et udyr. Noen som har lagt dagens planer?
Venter bare på at skal ta plassenskravler så lite for tiden nå
det er uansett kaldt og vått.Jeg er høst menneske, liker ikke snø
her også! også er det kaldt.God morgen alle sammen
Det regner i dag også...
Fødsel var lett som en plett! Å gå gravid derimot...Klart langt ifra rier. Glemmer aldri hvordan rier føles! De som sier alt er glemt etter fødselen har seriøst slått hodet sitt under fødselen![]()
Det er det her også, surt ute nå synes jeg.her også! også er det kaldt.
God morgenGod morgen alle sammen
Det regner i dag også...
ja! kjenner jeg er glad som ikke har jobb ute lengerDet er det her også, surt ute nå synes jeg.
Her har det regnet i mange dagerGod morgenregner her idag også . Men skal vel ikke klage etter alle de fine dagene vi nettopp har hatt
![]()
Det har jegja! kjenner jeg er glad som ikke har jobb ute lenger![]()
God tur på jobb da. Jeg har sovet godt og lenge så er mer opplagt enn i går.god morgen..
Jeg skal på jobb i dag. Selv om jeg egentlig har mest lyst til å sove.
Trøtt som en dupp!
Det værste jeg vet er når klærne formerer seg og blir til store hauger. Men det skjer jo stadig vekk å så plutselig... Skjønner ingenting.God morgenher blir det bretting av klær(stor haug
) også støvsuging
![]()