Skravletråd :)

seriøst.. jeg ler så tårene renner her..!
:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025

KJØP NYTT!!

snakk om å lete med livet som innsats!
var du fortsatt på loftet da gubben sto opp?
Det er mulig at jeg fortsatt var det ja.. Det er jo tross alt mange esker der oppe :D
Jeg kan godt kjøpe nytt, men JEG TRENGER Å VITE HVOR DET HAR GJEMT SEG! :D

Så kjedelig :(
Skulle ønske jeg hadde noen råd til deg...
skulle ønske det jeg også.. Skal ingenting til før jeg våkner..

Å spesielt nå som ligamentsmertene biter til støtt og stadig!

Det er mulig at jeg fortsatt var det ja.. Det er jo tross alt mange esker der oppe :D
Jeg kan godt kjøpe nytt, men JEG TRENGER Å VITE HVOR DET HAR GJEMT SEG! :D
tvangstanker!!! Det er sikkert loftsrottene som har tatt det for å pynte til jul :P

tvangstanker!!! Det er sikkert loftsrottene som har tatt det for å pynte til jul :p
Spørs det altså... Jeg nærmest garanterer deg at når jeg har kjøpt nytt papir og pakket inn alle gavene, DA finner jeg det jævla papiret....

ja det er jo klart.. da ligger det rett foran nesa på deg. :p
Neste gang jeg åpner loftsdøra så faller det ut 5 ruller med julepapir liksom :P

nettopp! boms rett i topplokket. :p
Også kommer jeg til å tenke "nå skal jeg være supersmart og gjemme dem en skikkelig lur plass så jeg vet hvor de er til neste år"......men så glemmer jeg jo selvfølgelig hvor den supersmarte plassen faktisk er :P

Også kommer jeg til å tenke "nå skal jeg være supersmart og gjemme dem en skikkelig lur plass så jeg vet hvor de er til neste år"......men så glemmer jeg jo selvfølgelig hvor den supersmarte plassen faktisk er :p
hva med å skrive det ned?

Ha ei bok der du skriver ned beskjeder til deg selv...

"note to self: julepapiret ligger i skapet på badet"

hva med å skrive det ned?

Ha ei bok der du skriver ned beskjeder til deg selv...

"note to self: julepapiret ligger i skapet på badet"
Sannsynligheten er stor for at jeg kommer til å glemme hvor jeg la boken :D

Utrolig dårlig! Er elektriker selv, og det skulle virkelig ikke vært mulig. Har har virkelig ikke gjort jobben sin. Han skal ta sluttkontroll og sånn, og dette skulle blitt oppdaget før han gikk. *himler med øynene*

Pappa snakka om at det var 4 ledninger som mangla? Kan det hende? Skjønte ikke helt ka han sa :p var pappa som var her å låste han inn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp