Det hadde ikke forundret meg, men han innrømmer det ikkeHahagubben har kasta det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde ikke forundret meg, men han innrømmer det ikkeHahagubben har kasta det!
Kjøp nytt for da finner man det etterpåDa hadde jeg kjøpt nytt...hehe
De tror de er så smarteDet hadde ikke forundret meg, men han innrømmer det ikke![]()
Strømmen har gått og vi spiller kort!!!![]()
![]()
Så kjipt! Har dere fått det iorden? Ikke alle steder men får tak i det nå lenger...
Så bra! Alt på stell igjen nå?hos svigerfar så![]()
Utrolig dårlig! Er elektriker selv, og det skulle virkelig ikke vært mulig. Har har virkelig ikke gjort jobben sin. Han skal ta sluttkontroll og sånn, og dette skulle blitt oppdaget før han gikk. *himler med øynene*Termostaten på badet blei tatt her tidligere i sommer av lynet. Men siden det har vært så varmt lenge har eg ikke brukt varmekablene. No når det plutselig blei kaldt merka eg det og ringte elektriker. De kom etter 4 dager. Kom hjem fra jobb etter de hadde "fiksa" den. Fortsatt 15 grader og iskaldt på flisene. Så måtte eg vente 2 dager til før de hadde tid til å komme igjen. Og trur dåke ikkje han hadde gløymt å kobla til ledningane til termostatene det mulig?
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkSå utrolig søt!! Må komme igang med denne "heklinga" mi som jeg ikke kan altså...
for ei som overhodet ikke KAN hekleJa laget selvikke vanskelig
![]()
Ja det burde jeg gjortDu kunne kommet hit og hjelpt meg i jakten på det forsvunnende julepapiret![]()
hahahahahahahhaDu kunne kommet hit og hjelpt meg i jakten på det forsvunnende julepapiret![]()
Jeg lette til klokka 8 i morgest, men nå har jeg gitt opp :/hahahahahahahha
leter du etter det ENNÅ!!!!
Skulle ønske jeg kunne sove bedre.. jeg sover så innmari lett..
seriøst.. jeg ler så tårene renner her..!Jeg lette til klokka 8 i morgest, men nå har jeg gitt opp :/