Så utrolig søt!! Må komme igang med denne "heklinga" mi som jeg ikke kan altså...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig søt!! Må komme igang med denne "heklinga" mi som jeg ikke kan altså...
veldig mye egg det går i om dagen daIdag brødskive med eggerøre og tomat.
Det var detja, men nå var det godt med helg kjenner jegHei
Var det en grei dag på jobb?
Må ha en flott fredag og helg![]()
Softis er godt.Nei, nå har jeg vært sunn lenge nok!!! Tar en tur og kjøper meg softis!!! Har drømt om det i flere uker!
Men det var samme tida her også. For husker jeg gikk på VGs på den tida![]()
Fredagstaco og læxingHva skal dere i kveld da jenter... Det er jo fredag og greier?
hørtes jo greit ut...Fredagstaco og læxing![]()
I dag fant eg. På tilbud. Så kjøpte 3 av den og en brownie.så da har eg i mangen helger frem over
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var detja, men nå var det godt med helg kjenner jeg
God helg![]()
Altfor godt dessverre. Hadde håpet på å holde meg unna søtt dette svangerskapet, men ser ut som jeg må si meg taptSoftis er godt.
I hele huset? Bytt sikring eller dytt den opp. Hele området? Tenn stearinlysStrømmen har gått og vi spiller kort!!!![]()
![]()
Stort sett. Tømt alle skap og skuffer. Jeg vet det er her en plassHar du lett etter det i hele natt?![]()
Peis er flott å haFaktisk verre når vannet er bort en hel dag syns jeg...
Så sant men har peis![]()
Ja.. det irriterer meg bare noe så sinnsykt at jeg ikke husker hvor det erHihialt man skal tenke på!
Her gikk strømmen 6 ganger i natt!Strømmen har gått og vi spiller kort!!!![]()
![]()
Ja, nå har jeg letet overalt så tror jeg bare må gi oppOi!!håper du har fått litt søvn!!
Drit i julepapiret og kjøp nytt![]()
Du kunne kommet hit og hjelpt meg i jakten på det forsvunnende julepapiretVet du hva? Jeg sovnet ikke før i fire tidenmen prøvde for harde livet å sovne
![]()