Skravletråd :)

Yngste våknet kl 02 i natt og bestemte seg for å vekke storesøster så gikk han og la seg. Men det gjorde dessverre ikke storesøster så hun holdt det gående til kl 06!!!
Nå er begge i bhg og jeg tenkte jeg skulle ta en lur, men får jeg sovet??? Nei!!!
Ahhh! *frustrasjon*

Ja, det er mye arbeid :eek:
Enda har jeg ikke fått ut alt av sommerklær:p
hehehe synes aldri jeg får ut alt av sommerklær jeg :P
Alltid noe som sniker seg unna :P

hehehe synes aldri jeg får ut alt av sommerklær jeg :P
Alltid noe som sniker seg unna :P
Ja, jeg har noen kjoler jeg ikke har vasket enda:p De får bare være. Fått pakket ut av den største posen nå, den siste får vente litt. Begynte fordi jeg hadde lyst til å kjøpe meg noe nytt, men ser jo at jeg egentlig ikke har behov for noe :eek: :oops:

Ja, jeg har noen kjoler jeg ikke har vasket enda:p De får bare være. Fått pakket ut av den største posen nå, den siste får vente litt. Begynte fordi jeg hadde lyst til å kjøpe meg noe nytt, men ser jo at jeg egentlig ikke har behov for noe :eek: :oops:
hahahaha
kjøpte litt nytt nå denne uken.. Har jobbet med barn i flere år så da har klærne hvert der etter.
Men nå jobber jeg i butikk igjen. Å da endrer stilen seg litt :P

hahahaha
kjøpte litt nytt nå denne uken.. Har jobbet med barn i flere år så da har klærne hvert der etter.
Men nå jobber jeg i butikk igjen. Å da endrer stilen seg litt :P
Okei. Alltid greit med noe nytt:) har kjøpt en del i løpet av sommer/høst som jeg ikke har brukt enda. På tide å ta det i bruk snart:)
Tror likevel jeg ender opp med å kjøpe meg en ny ullkjole i løpet av året, får aldri nok av det;)

Okei. Alltid greit med noe nytt:) har kjøpt en del i løpet av sommer/høst som jeg ikke har brukt enda. På tide å ta det i bruk snart:)
Tror likevel jeg ender opp med å kjøpe meg en ny ullkjole i løpet av året, får aldri nok av det;)
ååååå ullkjole!!! det har jeg lyst på også... Men det er jo ikke levelig å gå med inni butikken.

ååååå ullkjole!!! det har jeg lyst på også... Men det er jo ikke levelig å gå med inni butikken.
Nei, er kanskje litt for varmt på butikken. Jeg har flere forskjellige typer. Kunne kanskje hatt om du fant en uten arm:)

Nei, er kanskje litt for varmt på butikken. Jeg har flere forskjellige typer. Kunne kanskje hatt om du fant en uten arm:)
Ja det hadde kanskje gått.. muligheten er jo der. så lenge jeg bare har en tynn bomull/viskose genser under.

Back
Topp