Okei. Passer bra å begynne på noe daingenting akkurat nå...![]()
Hvilke serier har du sett før da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Passer bra å begynne på noe daingenting akkurat nå...![]()
litt forskjellig. the big bang theory, csi i forskjellig innpakking,vampire diaries osv osv... alt som fenger den dagen jeg begynner...Okei. Passer bra å begynne på noe da
Hvilke serier har du sett før da?
Litt vet jeg, men synes ikke det er så mye fint å se på som folk skal ha det tilDu kommer altså derfra, og vet ingenting om den![]()
![]()
Hihi, skjønner denLitt vet jeg, men synes ikke det er så mye fint å se på som folk skal ha det til![]()
![]()
Joda Nidarosdommen er fin den, men når du ser den hver dag så blir det ikke det samme![]()
Håper du får en fin dag på jobbFår vel komm meg på jobb, ha en fin dag ladies![]()
Kos deg på jobbFår vel komm meg på jobb, ha en fin dag ladies![]()
Samme her. Null energi ! Det merkes på kroppen når den bare har sovet ca 4 timer på to døgn og er gravid i tillegg.skjer a?
Er så trøtt og doven i dag at jeg vel ikke om jeg får gjort noen ting..![]()
skjønner hva du mener..Samme her. Null energi ! Det merkes på kroppen når den bare har sovet ca 4 timer på to døgn og er gravid i tillegg.![]()
Ikke den motorolaen jeg tenker på. Men hvis det er disse megasvære mursteinene, så var det sikkert tidligere jaVar nok tidligere enn det..
Vi har jo så fint værGod morgen
Håper dere får en flott dag!
Jeg er på plass i Trondheim på seminar![]()
Her pakkes kjøkkenet ned i esker og det som skal kastes står på kjøkkenbordet. Ellers er det vel lunsjtid snart for min delGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Men det var samme tida her også. For husker jeg gikk på VGs på den tidaMulig 98. Men ikke noe særlig før det. For det var slik etter at jeg ble gammel nok til byn ogmulig de hang litt etter her da
![]()
Syntes vi kan få beholde søvnen vår selvom vi er gravid altsåskjønner hva du mener..
Har sovet dårlig i natt jeg også.. er 5+2 å kjenner at kroppen er sliten.
Endelig begynt å pakke bort sommerklær her. Ja, jeg vet at jeg er veldig sent ute i årskjer a?
Er så trøtt og doven i dag at jeg vel ikke om jeg får gjort noen ting..![]()
hahahaha sant santSyntes vi kan få beholde søvnen vår selvom vi er gravid altså![]()
Så ikke, men så slitsomt da....Viktig sak på dr Phil nå. En med skjult sykdom, som ikke blir trodd. Og det verste må jo være at mannen hennes ikke tror hun![]()
hahahaha gjorde det forrige ukeEndelig begynt å pakke bort sommerklær her. Ja, jeg vet at jeg er veldig sent ute i år
Lei av å gå i de samme klærne hver dag, så nå måtte jeg finne frem høst og vinterklær![]()