Skravletråd :)

Okei. Passer bra å begynne på noe da:)
Hvilke serier har du sett før da?
litt forskjellig. the big bang theory, csi i forskjellig innpakking,vampire diaries osv osv... alt som fenger den dagen jeg begynner... :)

Litt vet jeg, men synes ikke det er så mye fint å se på som folk skal ha det til :p :rolleyes:
Joda Nidarosdommen er fin den, men når du ser den hver dag så blir det ikke det samme :p
Hihi, skjønner den :p
Blir vel litt sånn at man glemmer at det er spesielt når man ser det ofte;) :p

skjer a?
Er så trøtt og doven i dag at jeg vel ikke om jeg får gjort noen ting.. :confused:

God morgen alle sammen:)

Planer for dagen?
Her pakkes kjøkkenet ned i esker og det som skal kastes står på kjøkkenbordet. Ellers er det vel lunsjtid snart for min del :p

Mulig 98. Men ikke noe særlig før det. For det var slik etter at jeg ble gammel nok til byn og :p mulig de hang litt etter her da ;)
Men det var samme tida her også. For husker jeg gikk på VGs på den tida :)

skjer a?
Er så trøtt og doven i dag at jeg vel ikke om jeg får gjort noen ting.. :confused:
Endelig begynt å pakke bort sommerklær her. Ja, jeg vet at jeg er veldig sent ute i år:p
Lei av å gå i de samme klærne hver dag, så nå måtte jeg finne frem høst og vinterklær :)

Endelig begynt å pakke bort sommerklær her. Ja, jeg vet at jeg er veldig sent ute i år:p
Lei av å gå i de samme klærne hver dag, så nå måtte jeg finne frem høst og vinterklær :)
hahahaha gjorde det forrige uke :P så er ikke noe bedre selv :P

Back
Topp