Skravletråd :)

Ka deiver dere med i kveld da jenter? :)

No e eg akkuratt ferdig å ligge vipper på mamma. :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Ble tidlig i seng på meg i går fordi formen var så dårlig :(

Slepetelefoner var det kurslederen min kalte dem...haha
Syntes det var artig da den første motorolaen ble tatt som slagvåpen på by'n. Hahaha :D
Venninna mi hadde den..
Men jeg tenker mer på de "kofferttelefonene"

Æææsj! Her har det vært blå himmel og knallvær hele uka. Men det blir liksom ikke mer enn 5-6 grader ute.
Skal være barnehagefotografering idag, så heldig med været :)

Så bra med fint vær da ja :)
Temperaturen kommer vel med årstiden :p

Var ganske utplukket på meny her, men kom hjem med 2 typer. Håper de er gode i alle fall:)

Åhh. Hvis det e tilbud så forstår eg at de e utplukka ja. Ka va de på tilbud til? Betalte 70(!!!) kr på mixen i går :eek:

Var nok tidligere enn det..

Mulig 98. Men ikke noe særlig før det. For det var slik etter at jeg ble gammel nok til byn og :p mulig de hang litt etter her da ;)

Åhh. Hvis det e tilbud så forstår eg at de e utplukka ja. Ka va de på tilbud til? Betalte 70(!!!) kr på mixen i går :eek:

Var visst noen svensker som hadde klaget på utvalget i går:p
Kanskje ikke så rart når det er tilbud. De kostet 49 :) er jo ikke spesielt billig til vanlig. Tror jeg betale 72 kr på bensinstasjon sist :eek:

Var visst noen svensker som hadde klaget på utvalget i går:p
Kanskje ikke så rart når det er tilbud. De kostet 49 :) er jo ikke spesielt billig til vanlig. Tror jeg betale 72 kr på bensinstasjon sist :eek:

Ja, det e dyrt. Men værdt det :D hihi. I dag SKAL eg på meny altså. Først her i byn og så straume

Back
Topp