Skravletråd :)

Å der gikk strømmen igjen.

aha...da er vi vel akkurat ikke gammel nok til å huske sveivetelefoner og 20kg mobiler :p
Har hørt historie om dem, men ikke sett dem :P Takk og pris :D

Hva driver du med der? Hahahahahaha
Letet etter det hersens julepapiret... Det er ikke det at jeg på død og liv må pakke inn allerede nå, men det irriterer vettet av meg at jeg ikke husker hvor det ligger :P

Letet etter det hersens julepapiret... Det er ikke det at jeg på død og liv må pakke inn allerede nå, men det irriterer vettet av meg at jeg ikke husker hvor det ligger :P
Hahahahahahaha herlig!!!! Det var jo å noe å lete etter kl 2 på natta

Hahahahahahaha herlig!!!! Det var jo å noe å lete etter kl 2 på natta
Mannen kom tuslende fordi han våkna av bråket mitt. Går halvveis opp stigen å alt han ser er ei rumpe som stikker ut. Så suker han høylydt og sier "Jeg går bare å legger meg igjen jeg"... Tror han er blitt litt for vant med alle de rare tingene jeg finner på :P

Mannen kom tuslende fordi han våkna av bråket mitt. Går halvveis opp stigen å alt han ser er ei rumpe som stikker ut. Så suker han høylydt og sier "Jeg går bare å legger meg igjen jeg"... Tror han er blitt litt for vant med alle de rare tingene jeg finner på :P
Hahahahahahaha høres ut som boe som kunne foregått her hjemme :-P

Klokka er 5 og jeg har ikke sovet 1 sekund.. tanken på at det jævla julepapiret ligger og gjemmer seg en plass gjør meg gal!

God morgen jenter :) troooor jeg har sovet minst 6 timer i strekk.... Håper flere har sovet like godt.... :) Men ser alle ikke har gjort det... :(
Hvordan er temperaturen rundt om? Her var den -4.5 kl 07.30 :eek:

Klokka er 5 og jeg har ikke sovet 1 sekund.. tanken på at det jævla julepapiret ligger og gjemmer seg en plass gjør meg gal!
Hihi:) alt man skal tenke på!

God morgen jenter :) troooor jeg har sovet minst 6 timer i strekk.... Håper flere har sovet like godt.... :) Men ser alle ikke har gjort det... :(
Hvordan er temperaturen rundt om? Her var den -4.5 kl 07.30 :eek:
God morgen :) heldig du er da. Jeg har sovet i sånn ca 2 1/2 :O men de bedre enn den ene timen natt til i går da :)

Vet ikke hvor mange grader det er, siden mannen ødelagte temperaturmåleren i går :P men tipper rundt 0-2 grader

Back
Topp