Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt historie om dem, men ikke sett demaha...da er vi vel akkurat ikke gammel nok til å huske sveivetelefoner og 20kg mobiler![]()
Dumme strømmen... Jeg satt meg fast oppe på kryploftet. Der er så jævla trangt!Å poff tilbake.
Hva driver du med der? HahahahahahaDumme strømmen... Jeg satt meg fast oppe på kryploftet. Der er så jævla trangt!![]()
Letet etter det hersens julepapiret... Det er ikke det at jeg på død og liv må pakke inn allerede nå, men det irriterer vettet av meg at jeg ikke husker hvor det liggerHva driver du med der? Hahahahahaha
Hahahahahahaha herlig!!!! Det var jo å noe å lete etter kl 2 på nattaLetet etter det hersens julepapiret... Det er ikke det at jeg på død og liv må pakke inn allerede nå, men det irriterer vettet av meg at jeg ikke husker hvor det ligger![]()
Mannen kom tuslende fordi han våkna av bråket mitt. Går halvveis opp stigen å alt han ser er ei rumpe som stikker ut. Så suker han høylydt og sier "Jeg går bare å legger meg igjen jeg"... Tror han er blitt litt for vant med alle de rare tingene jeg finner påHahahahahahaha herlig!!!! Det var jo å noe å lete etter kl 2 på natta
Hahahahahahaha høres ut som boe som kunne foregått her hjemmeMannen kom tuslende fordi han våkna av bråket mitt. Går halvveis opp stigen å alt han ser er ei rumpe som stikker ut. Så suker han høylydt og sier "Jeg går bare å legger meg igjen jeg"... Tror han er blitt litt for vant med alle de rare tingene jeg finner på![]()
HeheHahahahahahaha høres ut som boe som kunne foregått her hjemme![]()
Hehehehe høres morro utHeheSkjer stadig vekk her i gården
![]()
Joda, mye morro herHehehehe høres morro ut
Hehe...skal prøve på detDa må du utforske byen min littde sier at det er mye fint å se der
![]()
Vet du hva? Jeg sovnet ikke før i fire tidenTror du sovna jeg![]()
Oi!!Klokka er 5 og jeg har ikke sovet 1 sekund.. tanken på at det jævla julepapiret ligger og gjemmer seg en plass gjør meg gal!
HihiKlokka er 5 og jeg har ikke sovet 1 sekund.. tanken på at det jævla julepapiret ligger og gjemmer seg en plass gjør meg gal!
God morgenGod morgen jentertroooor jeg har sovet minst 6 timer i strekk.... Håper flere har sovet like godt....
Men ser alle ikke har gjort det...
Hvordan er temperaturen rundt om? Her var den -4.5 kl 07.30![]()