Skravletråd :)

Ja, ganske kjipt. Regner med de visste det på butikken da, kunne jo ha sagt i fra synes jeg :rolleyes:
Det synes jeg også egentlig. Jobber selv i butikk og om jeg vet noe spesielt om uka etterpå sier jeg ifra. Det er viktig kundeservice :)

104 ja.
Jeg må bytte vinterdressen, kjøpte 110 til mi på 4 men den var like stor som den i 104 ifjor... Reflex er visst små i størrelsen. Må ha 6 år liksom :eek:
Okei. Er litt vanskelig det der altså:(
Har 92 i dressen nå, og hun er 1 1/2. Tror jeg må se om det er mye forskjell på 98 og 104. Dumt å kjøpe en som ikke passer :(

Det synes jeg også egentlig. Jobber selv i butikk og om jeg vet noe spesielt om uka etterpå sier jeg ifra. Det er viktig kundeservice :)
Ja, det synes jeg bør være en selvfølge :)
Hvilken type butikk jobber du i da?

Okei. Er litt vanskelig det der altså:(
Har 92 i dressen nå, og hun er 1 1/2. Tror jeg må se om det er mye forskjell på 98 og 104. Dumt å kjøpe en som ikke passer :(
Ville gått for 98 til neste år tror jeg. 104 blir aaaltfor stort. Hvis hun ikke er superstor da :p

Ville gått for 98 til neste år tror jeg. 104 blir aaaltfor stort. Hvis hun ikke er superstor da :p
Er ikke superstor, men lang i ryggen. Jeg tror egentlig 98 bør holde godt jeg også:)

Okei. Er vel mange som handler en del gaver der før jul:)
November og desember er superartige mnd å jobbe i :D blir ikke noe i år, men får de med meg neste år :)

November og desember er superartige mnd å jobbe i :D blir ikke noe i år, men får de med meg neste år :)
Ja, det kan jeg tenke meg. Alltid greit med masse kunder:)Ligger butikken på et kjøpesenter eller?

Ja, det kan jeg tenke meg. Alltid greit med masse kunder:)Ligger butikken på et kjøpesenter eller?
Ja, det gjør det. Men er fryktelig mye gullsmeder rundt om så konkurransen er knallhard :) i tillegg er det mye like varer rundt om.
Men klart fordel å ligge på ett senter :)

Ja, det gjør det. Men er fryktelig mye gullsmeder rundt om så konkurransen er knallhard :) i tillegg er det mye like varer rundt om.
Men klart fordel å ligge på ett senter :)
Ja, det har du sikkert rett i:)
Veldig greit for folk når man får tak i flere ting på samme sted:)

Ja, det har du sikkert rett i:)
Veldig greit for folk når man får tak i flere ting på samme sted:)
Ja, men jeg skjønner ikke at folk gidder. Det er kaos fra ende til annen :p

Back
Topp