Det synes jeg også egentlig. Jobber selv i butikk og om jeg vet noe spesielt om uka etterpå sier jeg ifra. Det er viktig kundeserviceJa, ganske kjipt. Regner med de visste det på butikken da, kunne jo ha sagt i fra synes jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg også egentlig. Jobber selv i butikk og om jeg vet noe spesielt om uka etterpå sier jeg ifra. Det er viktig kundeserviceJa, ganske kjipt. Regner med de visste det på butikken da, kunne jo ha sagt i fra synes jeg![]()
Okei. Er litt vanskelig det der altså104 ja.
Jeg må bytte vinterdressen, kjøpte 110 til mi på 4 men den var like stor som den i 104 ifjor... Reflex er visst små i størrelsen. Må ha 6 år liksom![]()
Ja, det synes jeg bør være en selvfølgeDet synes jeg også egentlig. Jobber selv i butikk og om jeg vet noe spesielt om uka etterpå sier jeg ifra. Det er viktig kundeservice![]()
Ville gått for 98 til neste år tror jeg. 104 blir aaaltfor stort. Hvis hun ikke er superstor daOkei. Er litt vanskelig det der altså
Har 92 i dressen nå, og hun er 1 1/2. Tror jeg må se om det er mye forskjell på 98 og 104. Dumt å kjøpe en som ikke passer![]()
Jobber i gullsmed butikkJa, det synes jeg bør være en selvfølge
Hvilken type butikk jobber du i da?
Er ikke superstor, men lang i ryggen. Jeg tror egentlig 98 bør holde godt jeg ogsåVille gått for 98 til neste år tror jeg. 104 blir aaaltfor stort. Hvis hun ikke er superstor da![]()
Okei. Er vel mange som handler en del gaver der før julJobber i gullsmed butikk![]()
November og desember er superartige mnd å jobbe iOkei. Er vel mange som handler en del gaver der før jul![]()
Ja, det kan jeg tenke meg. Alltid greit med masse kunderNovember og desember er superartige mnd å jobbe iblir ikke noe i år, men får de med meg neste år
![]()
Ja, det gjør det. Men er fryktelig mye gullsmeder rundt om så konkurransen er knallhardJa, det kan jeg tenke meg. Alltid greit med masse kunderLigger butikken på et kjøpesenter eller?
Ja, det har du sikkert rett iJa, det gjør det. Men er fryktelig mye gullsmeder rundt om så konkurransen er knallhardi tillegg er det mye like varer rundt om.
Men klart fordel å ligge på ett senter![]()
Ja, men jeg skjønner ikke at folk gidder. Det er kaos fra ende til annenJa, det har du sikkert rett i
Veldig greit for folk når man får tak i flere ting på samme sted![]()
Det er det, spesielt før julJa, men jeg skjønner ikke at folk gidder. Det er kaos fra ende til annen![]()
Skal det? Glad jeg ikke skal utover der! Men meny må jeg kanskje innom , å se etter en god iiiiis![]()
Ja, det må du
Skikkelig lyst på, men ikke så lett når jeg er syk. Allerede en del oppdrag mannen må ut på i dag![]()
Ja, det må jeg virkeligOffmå bli frisk no.
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff ja. Håpløst! Vært fint å fått alt i hus innen slutten av novemberDet er det, spesielt før jul![]()
Ja, jeg pleier å være ferdig i god tidUff ja. Håpløst! Vært fint å fått alt i hus innen slutten av november![]()
Her skjønner jeg ikke hvordan jeg skal rekke altJa, jeg pleier å være ferdig i god tid
Verre med mannen![]()