Hvis det er en super dress tror jeg sy jeg hadde gjort det. Er du heldig passer den året etter ogsåJa, er det mulig liksom. Vurderer å kjøpe den til neste år nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er en super dress tror jeg sy jeg hadde gjort det. Er du heldig passer den året etter ogsåJa, er det mulig liksom. Vurderer å kjøpe den til neste år nå![]()
Ja, det må du. Man trenger igrunn penger...Fortsatt ikke skjedd noe
Ringer og klager om det ikke kommer noe iløpet av arbeidsdagen...
Det er kjipt!![]()
Ja, det må du. Man trenger igrunn penger...
Ja, jeg er veldig fornøyd med denHvis det er en super dress tror jeg sy jeg hadde gjort det. Er du heldig passer den året etter også![]()
Er det ikke topp 30 som gjelder da?Takk for det
Ja, må klare å holde seg topp 10 nå![]()
Ååhr!! Sånne ting er ganske irriterendeKjøpte ny høstdress til en stiv pris forrige uke, nå er den på halv pris![]()
Det er så typisk.
Jo, det er detEr det ikke topp 30 som gjelder da?
Ja, ganske kjipt. Regner med de visste det på butikken da, kunne jo ha sagt i fra synes jegÅåhr!! Sånne ting er ganske irriterende![]()
Så bra du fikk det daFikk byttet den heldigvis
Selv om jeg hadde åpnet den...hehe
Åh, så bra! Har du levert søknaden også?Fikk byttet den heldigvis
Selv om jeg hadde åpnet den...hehe
Så bra du fikk det dada var de snille
![]()
Åh, så bra! Har du levert søknaden også?
Tilbud på b&j meny denne uka
Lurer på om mannen må ta turen innom![]()
Ja de gjorde sikkert det, de sleipingeneJa, ganske kjipt. Regner med de visste det på butikken da, kunne jo ha sagt i fra synes jeg![]()
Skal det? Glad jeg ikke skal utover der! Men meny må jeg kanskje innom , å se etter en god iiiiisOhhhshitt. Må innom!!! Sjå i måro etter jobb. Skal ha bil med da. I dag skal det vist bli lkke mye kø som i går :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke tilNei...har fått skrevet den ut nå da, så stikker nå![]()
Ja, det må duOhhhshitt. Må innom!!! Sjå i måro etter jobb. Skal ha bil med da. I dag skal det vist bli lkke mye kø som i går :/
Sent from my iPhone using BV Forum
104 ja.Ja, jeg er veldig fornøyd med denmå se litt på størrelsen, men tror da 98 må gå neste år. Neste igjen er vel 104? Vokser vel ikke så mye framover nå
![]()
Ja, det synes jeg er dårlig gjortJa de gjorde sikkert det, de sleipingene![]()