Skravletråd :)

Ønsker alle en strålende mandag:D
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta:confused:

God morgen :)
Prøver meg visst på jobb i dag, så får vi se hvordan det går ;)
Og hvordan humør sjefen er i nåe han dukker opp...:confused:

Håper dere har sovet godt :D
God morgen, lykke til :)
Ha en fin dag!

God morgen Skravllere. Klar for en ny dag? Er så glad jeg skal vente på elektriker og snekker som kommer kl 8. For jeg har sovet over alle alarmene mine. Alle!!! Så jeg er ikke helt klar..
God morgen :) oi, hvordan klarer man det ? :p
Jeg er klar for en ny dag, skal til JM kl 9. Spent på hvor mye jeg har gått opp siden sist :p

Ønsker alle en strålende mandag:D
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta:confused:
I dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...

I dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...
Stakkars lille :( lykke til hos fysio!

Jeg skal hekle ferdig buksa i dag ;)

Uff da..god bedring til frøkna:)
Greit å få hjelp når man sliter med bekkenet:confused:

God morgen:)
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an :eek: da har man ikke mye kontakt med sin egen kropp?!? :confused:

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

God morgen :) oi, hvordan klarer man det ? :p
Jeg er klar for en ny dag, skal til JM kl 9. Spent på hvor mye jeg har gått opp siden sist :p
Ikke vet jeg. Gubben å sov over alle sine alarmer. Og jeg også over hans. Jeg må virkelig vært fjærn.

Hvordan gikk det hos JM?

Tusen takk! God bedring til din også. Har dere sjekket det opp? Er det vanlig å spy så lenge?
Har pratet med legen, ja..:)
Noen ble hardere rammet enn andre, så vi skulle bare se det ann..
Så lenge han spiser og drikker greit så er det nok ingen fare:)

Back
Topp