God morgenGod morgen
Prøver meg visst på jobb i dag, så får vi se hvordan det går
Og hvordan humør sjefen er i nåe han dukker opp...
Håper dere har sovet godt![]()
Lykke til på jobb, håper du får en fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
God morgen, lykke tilGod morgen
God morgenGod morgen Skravllere. Klar for en ny dag? Er så glad jeg skal vente på elektriker og snekker som kommer kl 8. For jeg har sovet over alle alarmene mine. Alle!!! Så jeg er ikke helt klar..
I dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...Ønsker alle en strålende mandag
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta![]()
God morgen!God morgen
Hehe...ble en brå start på dagen da
Her er jeg fortsatt hjemme med lillegutt... Kastet opp igjen i natt, 7.dagen...![]()
Stakkars lilleI dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...
Uff da..god bedring til frøknaI dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...
Takk for detGod morgen!
Stakkar litentrudde spysjuka ga seg etter noen dager jeg.. Du får ha en ellers fin dag da
![]()
God morgen
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid
7 dager! Huff! God bedring. Blir vel mye mamma kos og avslapping stakkarst.God morgen
Hehe...ble en brå start på dagen da
Her er jeg fortsatt hjemme med lillegutt... Kastet opp igjen i natt, 7.dagen...![]()
Ikke vet jeg. Gubben å sov over alle sine alarmer. Og jeg også over hans. Jeg må virkelig vært fjærn.God morgenoi, hvordan klarer man det ?
![]()
Jeg er klar for en ny dag, skal til JM kl 9. Spent på hvor mye jeg har gått opp siden sist![]()
Ja, det er lenge...7 dager! Huff! God bedring. Blir vel mye mamma kos og avslapping stakkarst.
Håper det går greit p jobbGod morgen
God bedring til lilleguttØnsker alle en strålende mandag
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta![]()
Snille snille deg! Du er så flink og tusen takk nok en gang for nydelig overraskelse i postenStakkars lillelykke til hos fysio!
Jeg skal hekle ferdig buksa i dag![]()
Tusen takk! God bedring til din også. Har dere sjekket det opp? Er det vanlig å spy så lenge?Uff da..god bedring til frøkna
Greit å få hjelp når man sliter med bekkenet![]()
Tusen takk for detGod bedring til lillegutt
Har pratet med legen, ja..Tusen takk! God bedring til din også. Har dere sjekket det opp? Er det vanlig å spy så lenge?