Skravletråd :)

Her e vi våken :) du driver med i kveld da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke vært helt i form i dag og sovet mye, så nå på kvelden er jeg lysvåken :P Koser meg med ben&jerry is. Driver med der da? :)

Har ikke vært helt i form i dag og sovet mye, så nå på kvelden er jeg lysvåken :P Koser meg med ben&jerry is. Driver med der da? :)

Åhhh. Den isen e såååå god. :D Men e så få butikker her som selger den. :(
Eg sitt å ser big brother live eg. Haha. Så lite har eg å gjør på :p men skal opp halv 6 i måro. Så kanskje snart på tide å slukne. :) men finst ikkje trøtt. Får vel igjen no for at eg sov til halv 11 i dag. :p

Åhhh. Den isen e såååå god. :D Men e så få butikker her som selger den. :(
Eg sitt å ser big brother live eg. Haha. Så lite har eg å gjør på :p men skal opp halv 6 i måro. Så kanskje snart på tide å slukne. :) men finst ikkje trøtt. Får vel igjen no for at eg sov til halv 11 i dag. :p

Spesielt umulig å få tak i på en søndag, men desperat som jeg var satt jeg meg i bilen og kjørte 2 mil til statoil for å kjøpe :P Sliter med den der døgnrytmen selv :P

Spesielt umulig å få tak i på en søndag, men desperat som jeg var satt jeg meg i bilen og kjørte 2 mil til statoil for å kjøpe :P Sliter med den der døgnrytmen selv :P

Shiit. :D 2 mil for is e godt gjort. DÅ e man sugen på is da :D

Skulle kjøpe cokkie dough men de hadde ikke, så kjøpte half baked :)
Eg huske ikkje ka den heite den eg syns va best. Men den e halv vanilje, halv sjokolade med sjokoladebiter tror eg det va. Og karamell i midten :D

Eg huske ikkje ka den heite den eg syns va best. Men den e halv vanilje, halv sjokolade med sjokoladebiter tror eg det va. Og karamell i midten :D

Det e en av mine favoritta: Caramel sutra ;)

Ja, det va det. :D mmmmm. Eg må sjå om eg finn den på ein butikk å kjøpe til neste helg :D mmmmm. No fikk eg lyst på!!!

Hehe :P Den er jo SINNSYKT god! :D

Men problemet e når en finn en butikk som selger merket. Så har de ikkje den typen ein vil ha :p

Det er typisk. Må spørr butikken hvilke dager de har påfylling så kommer du den dagen :D

Det er typisk. Må spørr butikken hvilke dager de har påfylling så kommer du den dagen :D

Men det virker ikke som at de tar inn all typer. Bare enkelte som de har bestemt og plukka ut. For de vises ikke på plakaten.

Men det virker ikke som at de tar inn all typer. Bare enkelte som de har bestemt og plukka ut. For de vises ikke på plakaten.

Så rart. På Meny og Spar her virker det som om de tar inn de fleste typene.

God morgen Skravllere. Klar for en ny dag? Er så glad jeg skal vente på elektriker og snekker som kommer kl 8. For jeg har sovet over alle alarmene mine. Alle!!! Så jeg er ikke helt klar..

Vedlegg

• 1413176422796.jpg
    1413176422796.jpg
    49,2 KB · Visninger: 8
God morgen :)
Prøver meg visst på jobb i dag, så får vi se hvordan det går ;)
Og hvordan humør sjefen er i nåe han dukker opp...:confused:

Håper dere har sovet godt :D

God morgen Skravllere. Klar for en ny dag? Er så glad jeg skal vente på elektriker og snekker som kommer kl 8. For jeg har sovet over alle alarmene mine. Alle!!! Så jeg er ikke helt klar..
God morgen:D
Hehe...ble en brå start på dagen da:p
Her er jeg fortsatt hjemme med lillegutt... Kastet opp igjen i natt, 7.dagen...:(

Back
Topp