Og det hadde jo vært ufattelig tristJepp, ellers hadde jeg nok tatt en tidlig kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det hadde jo vært ufattelig tristJepp, ellers hadde jeg nok tatt en tidlig kveld![]()
Så koseligJenta vår synes det var skummelt med så mange hun ikke kjente. Men ho gikk selv opp og henta boka.
Synes også det er en fin tradisjon,og jeg har min bok ennå.
Det er de i barnehagen her ogsåBarnehagen skal faktisk på julegudstjeneste før jul i år. Selv om det er frivillig, så skal mine unger være med.
Kan ikke huske jeg noen gang fikk sånn bok jeg...![]()
Ja, det er jo en mulighetHm...var litt pris det ja. Ønske deg til jul av mannen?![]()
Jepp, det hadde vært detOg det hadde jo vært ufattelig trist![]()
Kan ikke huske jeg noen gang fikk sånn bok jeg...![]()
Poden har også fått kirkebok, jeg fikk også da jeg var lita.Kanskje det var ulik praksis fra sted til sted. Min er blå, og det var eldste sin også. Enkle fortellinger med bilder og sanger.
Det er de i barnehagen her også![]()
Og de er der i påsken..
Poden har også fått kirkebok, jeg fikk også da jeg var lita.
Den var skikkelig fin. Lagd den selv?
Wow, den ble utrolig fin
Er det marsipan eller fondant du har brukt?
Så stilig den ble
Hva slags trekk har du brukt?
Holy shit så flink du er da!Rålekker!
Wow! Flink du er. Den var nydelig! Nå går jeg å synger " let it go" xD
Den så helt fantastisk ut. Fint navn på jenta di![]()
Samme her. Husker ikke stort fra 4 år da, men den er iallefall ikke tatt vare påOg det er jo ikke akkurat min feil. Hehe
![]()
Søndagsskole ja, husker vi fikk gullfisk i boken om vi var der.Synes det er en fin tradisjon for barna. Og vekker barndomsminner fra da vi gikk på søndagsskole.
Ja, det er jo en mulighet
Bedre å gå rundt i en sånn bukse hjemme, enn Nike bukse også da![]()
Hvordan var den inni da?Tusen takk alle sammen. ja jeg har laget den selv.
Jeg bruker sukkerfondant til all deko.
Bildet på toppen er sukkermerker kjøpt i Sverige![]()
Ja, det er utrolig deiligKosebukser er digg
Pleier å gå i pysjbukse jeg da...hehe
Kanskje det var ulik praksis fra sted til sted. Min er blå, og det var eldste sin også. Enkle fortellinger med bilder og sanger.
Søndagsskole ja, husker vi fikk gullfisk i boken om vi var der.
Hvor kjøper du sånner merker? Er det noe spesiell butikk i sverige eller på dagligvarehandelen?Tusen takk alle sammen. ja jeg har laget den selv.
Jeg bruker sukkerfondant til all deko.
Bildet på toppen er sukkermerker kjøpt i Sverige![]()
Nei, vi får skylde på de som enten har kvittet seg med den eller de som ikke har gitt oss denhehe