Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visomdstenner er noe herk. Jeg har to som må fjernes snart, en som er på vei ut, den siste ble fjernet for noen år siden og ga meg fullstendig skrekken.Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom?Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom
Shiten altså!
Sp utrolig nydelig dress
Du er ganske flink med den der oppdateringenNo e eg presis igjentror noe har skjedd her
Vis vedlegget 82549Vis vedlegget 82550Vis vedlegget 82551Vis vedlegget 82552Vis vedlegget 82553
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takkSp utrolig nydelig dress
Klar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer enVis vedlegget 82525Vis vedlegget 82526Vis vedlegget 82527Vis vedlegget 82528Vis vedlegget 82529
Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
Ohlala, da hadde jeg blitt gretten kjerring altsåMå bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
UffMå bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
Da hadde jeg også blitt frustrert ja! Du sa det ikke til han da?
Ohlala, da hadde jeg blitt gretten kjerring altså
Uffdet er så typisk menn til tider. Klarer ikke å skjønne hva som er riktig i enkelte situasjoner
![]()
Jeg orket rett og slett ikke. Er for sliten til noen diskusjon
Men jeg burde nok ha sagt noe. Mulig jeg setter kofferten hans utenfor døren når han kommer hjem idag. Heldigvis har han ikke rukket å pakke ut ennå så jeg slipper å pakke den for han hehe
Du er ganske flink med den der oppdateringen![]()
Ååå! Var på Stage Dolls i sommer. Riktignok ikke edruMen jeg sto fremst på utedansen og sang vel høyest med de
*mimre*
No e eg presis igjentror noe har skjedd her
Vis vedlegget 82549Vis vedlegget 82550Vis vedlegget 82551Vis vedlegget 82552Vis vedlegget 82553
Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
Jo, jeg tror de skjønner det veldig godt. Men gjør slikt med vilje!