Skravletråd :)

No e eg presis igjen :D tror noe har skjedd her :D ImageUploadedByBV Forum1413039072.650998.jpgImageUploadedByBV Forum1413039092.266848.jpgImageUploadedByBV Forum1413039099.800891.jpgImageUploadedByBV Forum1413039110.318077.jpgImageUploadedByBV Forum1413039119.650553.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom? :eek: Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom :p Shiten altså!
Visomdstenner er noe herk. Jeg har to som må fjernes snart, en som er på vei ut, den siste ble fjernet for noen år siden og ga meg fullstendig skrekken.

Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!

Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!

Da hadde jeg også blitt frustrert ja! Du sa det ikke til han da?

Ohlala, da hadde jeg blitt gretten kjerring altså

Uff :( det er så typisk menn til tider. Klarer ikke å skjønne hva som er riktig i enkelte situasjoner :(

Da hadde jeg også blitt frustrert ja! Du sa det ikke til han da?

Jeg orket rett og slett ikke. Er for sliten til noen diskusjon
Men jeg burde nok ha sagt noe. Mulig jeg setter kofferten hans utenfor døren når han kommer hjem idag. Heldigvis har han ikke rukket å pakke ut ennå så jeg slipper å pakke den for han hehe

Jeg orket rett og slett ikke. Er for sliten til noen diskusjon
Men jeg burde nok ha sagt noe. Mulig jeg setter kofferten hans utenfor døren når han kommer hjem idag. Heldigvis har han ikke rukket å pakke ut ennå så jeg slipper å pakke den for han hehe

Haha! Det ville jeg ha gjort også, bare for å vise ett poeng! :p

Ååå! Var på Stage Dolls i sommer. Riktignok ikke edru :p Men jeg sto fremst på utedansen og sang vel høyest med de :p *mimre*

Haha, kan ikke tenke meg det blir mange edru i Råde i kveld heller :p

Men at de faktisk kommer til Råde!!! :o helt utrolig at de gidder :p ifjor var Satyricon på alkoholfritt arrangement :rolleyes: (ikke kjempefan, mem alkoholfritt???) Og Leningrad Cowboys.
Helt utrolig at det kommer såpass store band hit ;)

Høres ikke noe gøy ut.
Har du snakket med ham om hva du syns om dette da?

Jo, jeg tror de skjønner det veldig godt. Men gjør slikt med vilje!

Der er jeg faktisk ganske uenig. Tror det er mange som faktisk ikke tenker så langt før de blir minnet på det ;)

Back
Topp