Skravletråd :)

Hehe. Ofte en fordel å være gravid før en drar på føden og ber om smertestillende:)

Ja, hvis ikke kommer vel de mennene i hvite frakker vi snakket om....? :p

Men jeg vil merke det... :p hehe
Er vel ganske logisk det du sier da, men selv på kirurgisk stål? Den reagerer jo ikke på magnet ting osv..

Litt usikker akkurat på kirurgisk stål, da det er kommet veldig mye nytt innenfor det feltet de siste årene. HUsker bare at man skulle ikke sette strøm om man hadde stål i kroppen. altså ikke rett oppå metallet.

Jeg antar du vil kjenne det, siden metallet kan bli varmt av strøm;)

Ja, i teorien:) Det er mange som er skeptisk og redde. Redsel fører til at man spenner seg og en allerede spent muskel, vil føre til at strømmen enten virkere hardere eller ikke i det hele tatt. LØnner seg å prøve ut på forhånd, så man blir vant til strømmen og vet hva slags styrke man tåler:)
Tror ikke de har sånt på sykehuset her :( har ikke hørt det hvertfall

Litt usikker akkurat på kirurgisk stål, da det er kommet veldig mye nytt innenfor det feltet de siste årene. HUsker bare at man skulle ikke sette strøm om man hadde stål i kroppen. altså ikke rett oppå metallet.

Jeg antar du vil kjenne det, siden metallet kan bli varmt av strøm;)

Setter det jo ikke rett på metallet :o
Plata er fortsatt kald ;) hehe

Kan jo fint gå gjennom metalldetektorer og sånt uten at det reagerer ihvertfall ;)
Har ikke fått beskjed om at det er noe jeg ikke skal gjøre :D

Setter det jo ikke rett på metallet :eek:
Plata er fortsatt kald ;) hehe

Kan jo fint gå gjennom metalldetektorer og sånt uten at det reagerer ihvertfall ;)
Har ikke fått beskjed om at det er noe jeg ikke skal gjøre :D

Da har du nok fått det nye som ikke reagerer på noe. Det er jo bra.

KJipt om det hadde begynt å smelte i leggen:oops:

Back
Topp