Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Veldig koselig
Kjente dere hverandre før BV?
Nope, har bare skravla her vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koselig
Kjente dere hverandre før BV?
Vår eldste er 5 og kunne sove lenge. Så kom minste på 2, og ho har ikke arvet sovegenet mitt for å si det sånngleder meg til de blir tenåringer og sover døgnet rundt
![]()
Det kan man få om man ikke er forsiktigEr fysio, så vi måtte få støt for å kjenne hvordan det er for pasientene om man stiller for høy styrke. Det er vondt
![]()
Så kjekt daNope, har bare skravla her vikjempekoselig å møte nye mennesker
![]()
Uff da??? Hvorfor det?
Okei, aldri prøvd noe sånn før jeg heller. Gøy å teste den ut da
Har ikke helt fått med meg det, men du har en plate i foten?
Høres ikke noe særlig utFor moroskyld
Mannen kom til 85/99 før han måtte stoppe så jeg kan ikke være dårligereer nå på 99
![]()
Har en plate og 5 skruer inni der ja, etter et brudd i 2011
Er på maks nå og merker fortsatt ikke noe i leggen på det beinet...![]()
Jeg frykter jo at han her ikke liker å sove så mye også . Han er mye mer aktiv i magen enn hva storesøster var. Men håper det bare er i magen![]()
Oj . Bra dere måtte prøve selv og da, så dere vet hvordan pasienten har det hvis dere stiller det høyt![]()
![]()
Virker det, så virker det. Er selvfølgelig forskjell på folk og hva man kjenner også.
Strøm??jeg hadde aldri fått strøm i meg frivillig . Grøss. Liker ikke den følelsen over hode
![]()
Håper det er motsatt her ogHer var de omvendt i magen, så jeg hadde håpet på sovebaby. Men de finner vel ut etterhvert at det er godt å sove lenge
Ja. Det er fryktelig vondt. Men effektivt på det det er beregnet mot. Selvfølgelig må man vite litt om det da![]()
Så kjekt dahar møtt noen her fra jeg og. Utrolig koselig !
Ikke det hellerFlink du er da
Hva med potetgull da?
Uff. Vet ikke heeelt om jeg tror degEgentlig litt deilighehe
Får ikke strøm i hodet da![]()
Kjempemerkelig spør du meg.God morgenja det programmet der er jo litt merkelig spør du meg.
Høres ikke noe særlig ut![]()
mistet litt følelser inni der du da? I forbindelse med skaden kanskje?
Ikke det heller
Egentlig litt deilighehe
Får ikke strøm i hodet da![]()
Uff. Vet ikke heeelt om jeg tror degmen siden jeg ikke har prøvd må jeg jo tro deg litt
Hehe
![]()
Har sett reklamen , er jo sykt at de hilser på hverandre i bryllupsklær, rett før de gifter segKjempemerkelig spør du meg.