Skravletråd :)

Vår eldste er 5 og kunne sove lenge. Så kom minste på 2, og ho har ikke arvet sovegenet mitt for å si det sånn;) gleder meg til de blir tenåringer og sover døgnet rundt:)
Det kan man få om man ikke er forsiktig;) Er fysio, så vi måtte få støt for å kjenne hvordan det er for pasientene om man stiller for høy styrke. Det er vondt;)

Jeg frykter jo at han her ikke liker å sove så mye også . Han er mye mer aktiv i magen enn hva storesøster var. Men håper det bare er i magen :P

Oj . Bra dere måtte prøve selv og da, så dere vet hvordan pasienten har det hvis dere stiller det høyt :D :oops:

Okei, aldri prøvd noe sånn før jeg heller. Gøy å teste den ut da:)
Har ikke helt fått med meg det, men du har en plate i foten?

Har en plate og 5 skruer inni der ja, etter et brudd i 2011 ;)
Er på maks nå og merker fortsatt ikke noe i leggen på det beinet...:confused:

Jeg frykter jo at han her ikke liker å sove så mye også . Han er mye mer aktiv i magen enn hva storesøster var. Men håper det bare er i magen :P

Oj . Bra dere måtte prøve selv og da, så dere vet hvordan pasienten har det hvis dere stiller det høyt :D :oops:

Her var de omvendt i magen, så jeg hadde håpet på sovebaby. Men de finner vel ut etterhvert at det er godt å sove lenge;)

Ja. Det er fryktelig vondt. Men effektivt på det det er beregnet mot. Selvfølgelig må man vite litt om det da:)

Virker det, så virker det. Er selvfølgelig forskjell på folk og hva man kjenner også.

Det vil jeg nok tro, men på høyrebeinet kjente jeg ikke noe over ankelen. Er ikke det litt rart da ? :confused:

Her var de omvendt i magen, så jeg hadde håpet på sovebaby. Men de finner vel ut etterhvert at det er godt å sove lenge;)

Ja. Det er fryktelig vondt. Men effektivt på det det er beregnet mot. Selvfølgelig må man vite litt om det da:)
Håper det er motsatt her og :D hihi ..
Ja altså de må jo finne ut av det, for det ER jo godt å sove!

Hjalp det under fødselen da? Aldri hørt at det går an å bruke det :)

Back
Topp