Skravletråd :)

Jeg syns også det er godt. Brukte det som smertelindring under fødslene:)

Må aldri sette det i ansiktet eller hodet. Det er farlig. og må bare gjøres under kontroll av lege under undersøkelser.

Hodet skal jeg holde meg laaangt unna ;) holder med beina. Hehe

Det hjalp på smertene i ryggen. Det er lite utbredt som smertestillende her i norge, men veldig utbredt i nederland.

Hm...noe å ta med seg videre om jeg husker det når den tid kommer ;)

Synes det kiler så i føttene:) Men så er jeg ekstremt kilen også:p

Kan være enig der ja. Men har faktisk blitt mindre kilen etter jeg begynte å trene ordentlig :)
Men syns det er rart jeg ikke merket noe i den ene leggen :confused:

Verdt å prøve;) Men det er ikke alle jordmødrene som har hørt om det. Spørs hvor du skal føde. De har det på ahus.

Ok. Vet ikke hva de har i fr.stad. må uansett først bli gravid da ;) hehe

Kan være enig der ja. Men har faktisk blitt mindre kilen etter jeg begynte å trene ordentlig :)
Men syns det er rart jeg ikke merket noe i den ene leggen :confused:

Hadde du ikke plate i den ene leggen? Da vil platen ta over strømmen hvis du skjønner. Metall leder strøm, og all strømmen vil gå mot platen, ikke ned i vevet.

I august dro jeg til Kristiansand og møtte Molly for første gang. Bodde hos henne hele helgen. Avstand bør da ikke være en hindring?

Jeg møtte jo faktisk Mirell ganske"tilfeldig" i går og. Litt gøy :)

Ååh ja :) da så. Må jo være genialt da. Istedenfor medisiner gjerne :)

Ja, i teorien:) Det er mange som er skeptisk og redde. Redsel fører til at man spenner seg og en allerede spent muskel, vil føre til at strømmen enten virkere hardere eller ikke i det hele tatt. LØnner seg å prøve ut på forhånd, så man blir vant til strømmen og vet hva slags styrke man tåler:)

Hadde du ikke plate i den ene leggen? Da vil platen ta over strømmen hvis du skjønner. Metall leder strøm, og all strømmen vil gå mot platen, ikke ned i vevet.

Men jeg vil merke det... :p hehe
Er vel ganske logisk det du sier da, men selv på kirurgisk stål? Den reagerer jo ikke på magnet ting osv..

Back
Topp