For blodsirkulasjon i beina
Svigermor som hadde, så måtte bare teste det ut![]()
Virker det? Da må du bruke et program som fører til at strømmen går langt ned i vevet for at det virkelig skal fungere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For blodsirkulasjon i beina
Svigermor som hadde, så måtte bare teste det ut![]()
God morgenakkurat våknet, så har ikke kommet meg ut av sengen ennå
![]()
God morgen
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid
God morgen til dere ogsåGod lørdagsmorgen jenter. Hva skal dere gjøre i dag? Har skal vi ha en liten bursdagfeiring for vesla som blir 3 år på mandag!
Hvilken kaker?Skal bake en kake eller 2 i dag![]()
Ja, det har egentlig holdt seg veldig jevnt i det siste![]()
![]()
Veldig koseligKoselig å skravle litt live og![]()
Høres jo greit ut det. Ikke lenge til vi skal til sverige selv. Service med begge bileneVi tok en tur til Sverige i går å handlet litteller er det kun avslapning resten av helgen
![]()
Uff da??? Hvorfor det?Hm...nå prøver jeg strøm i føttene. .hehe
Virker det? Da må du bruke et program som fører til at strømmen går langt ned i vevet for at det virkelig skal fungere![]()
Ja det er herligSå godt å sove lenge. Mange år siden jeg sov så lengeslitsomt å være småbarnsmor
![]()
Okei, aldri prøvd noe sånn før jeg heller. Gøy å teste den ut daI venstre så..hehe
På høyre stopper det ved ankelenvirker ikke som det kommer fordi plata mi...
![]()
Ja, vi gjør det akkurat nå ser det ut tilVi skravler omtrent likt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Får se når jeg er ferdig. Merker det greit i det ene beinet foreløpig da
Høyre beinet mitt reagerer ikke så mye![]()
Strøm??Hm...nå prøver jeg strøm i føttene. .hehe
Ja det er herligmå jo utnytte det før lille gutt kommer ut og forstyrrer søvnen
![]()
Strøm??jeg hadde aldri fått strøm i meg frivillig . Grøss. Liker ikke den følelsen over hode
![]()
Hehe ja det vil jeg tro. Her er jo hun vi har fra før 9 år, så der er det ikke noe problem . Og hun har alltid vært glad i å sove. Så håper lillebror også er detAbsoluttda blir det lite søvn. Og får man flere barn med kort mellomrom, blir det ennå mindre søvn
![]()
Ååh.. Jeg ser jo for meg at det er sånn støttfølelse liksomDet gjør ikke vondt om man vet hva man gjørDet kjennes ut som maur i muskulaturen. Brukte det som smertelindring under fødselen
![]()
Hehe ja det vil jeg tro. Her er jo hun vi har fra før 9 år, så der er det ikke noe problem . Og hun har alltid vært glad i å sove. Så håper lillebror også er det![]()
Ååh.. Jeg ser jo for meg at det er sånn støttfølelse liksomHehe