Kan komme innom deg når jeg drar til huleboer å spiser opp det du la igjenEr så dårlig på å kaste, så det ville nok ikke kommet frem. Du må nok kommet hit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan komme innom deg når jeg drar til huleboer å spiser opp det du la igjenEr så dårlig på å kaste, så det ville nok ikke kommet frem. Du må nok kommet hit![]()
Sovnet ikke før jeg kom å la meg, og hun kom over i senga mi. Var skikkelig trøtt, men veldig tett. Hjalp litt med nesespray heldigvis![]()
Haha...kanskje bedre med tullerusk daVet faktisk ikkeSynes romantisk er kleint. Så håper han bare er tullerusk
![]()
Ikke noe spy i natt!!Satser på han er ferdig![]()
Æsj....våkne på natta???Er såååå lei av at ungene aldri vil sove eller aldri sover på likt!!!:0
Ja, det er veldig greit. I alle fall når hun sovner relativt fortDet var godt. M klarer ikke sove i mi sengsjøl om han vil
så e greit å ha den muligheten i nøden.
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så heldig dere er som bor nære hverandre og kan møtesNå har hun dratt hjem. Dette skal absolutt gjentas. Super hyggelig!![]()
Oi, så stiligMesterverket jeg måtte bygge til min datter i dag. Gaven fra farmora si ♡![]()
Huff, så kjedeligEr såååå lei av at ungene aldri vil sove eller aldri sover på likt!!!:0
Nå tar du meg snart igjen daOppdatering igjen jenter
Vis vedlegget 82472Vis vedlegget 82473Vis vedlegget 82474Vis vedlegget 82475Vis vedlegget 82476
Vi skal rydde ute og kjøre ting på fyllinga...God lørdagsmorgen jenter. Hva skal dere gjøre i dag? Har skal vi ha en liten bursdagfeiring for vesla som blir 3 år på mandag!
Det var utrolig flottMesterverket jeg måtte bygge til min datter i dag. Gaven fra farmora si ♡![]()
Nope, ikke før til julJa, du spiser ikke godteri du vel?![]()
Nå tar du meg snart igjen da![]()
![]()
Takk for oppdatering på morgenen, nå kom jeg endelig til den siste jeg ogsåEin oppdatering tidlig på mårningen. Vis vedlegget 82484Vis vedlegget 82485Vis vedlegget 82486Vis vedlegget 82487Vis vedlegget 82488
Ja, det har egentlig holdt seg veldig jevnt i det sisteNeida. Har vært sånn lenge noså trur nok ikkje eg gjer det
![]()
Så bra at dere hadde en hyggelig kveldJa! Dette MÅ vi gjøre igjen!![]()
Kan komme innom deg når jeg drar til huleboer å spiser opp det du la igjen![]()
Så heldig dere er som bor nære hverandre og kan møtes![]()
God morgen. Satser på litt utetid herGod lørdagsmorgen jenter. Hva skal dere gjøre i dag? Har skal vi ha en liten bursdagfeiring for vesla som blir 3 år på mandag!