Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God lørdagsmorgen jenter. Hva skal dere gjøre i dag? Har skal vi ha en liten bursdagfeiring for vesla som blir 3 år på mandag!
God morgon! Kva slags konsert?God morgen
Her har vi fått spm om å dra på konsert i kveld, men tror ikke jeg orker gitt![]()
Ja du har rett i detDet virker som det er litt forskjell på de tolltrolla faktisk. Har sikkert noe å gjøre med hvor de står???![]()
Skal bake en kake eller 2 i dagHurra! Bakt kake?
Ja, godmorgen ; p
Skal rydde, en tur på ikea og på egon.
Hvem spiller da?God morgen
Her har vi fått spm om å dra på konsert i kveld, men tror ikke jeg orker gitt![]()
God morgon! Kva slags konsert?![]()
Helt sykt, helg allerede igjen. Så deilig. Funnet ut hva helgen skal brukes til?
Ja kast hitHar fortsatt masse godteri igjen her om noen vil ha...![]()
Siden desember?Har hatt vondt siden desemberså det går bra
haha
takin' it s l o o o w!!
Var lite fart her. Hadde ei som våkna i går kveld:/E det noe fart i dåke i kveld eller?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi tok en tur til Sverige i går å handlet litteller er det kun avslapning resten av helgen
![]()
God morgen!God morgen
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid
Ja kast hit![]()
Var lite fart her. Hadde ei som våkna i går kveld:/
Ja, det må være lov jaHun sovna når hun fikk det som hun ville, hahagubben kan klage så mye han vil på det. Han er aldri alene med henne i helgene, så noen triks må jeg få lov til å bruke
![]()
Kan komme å spise opp jegLangt ifra! Du la jo igjen godis slik at vi har ut året![]()
![]()
Sovnet ikke før jeg kom å la meg, og hun kom over i senga mi. Var skikkelig trøtt, men veldig tett. Hjalp litt med nesespray heldigvisOff. Va ho våken lenge då eller? :/
Sent from my iPhone using BV Forum