Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt vondt siden desemberDa ville jeg snakke med tannlegen om det. Du kan jo ikke gå å ha så vondt til ungen kommer![]()
Ellers takk! Ble sulten isted så da ble det doodles og sjokoladeHar fortsatt masse godteri igjen her om noen vil ha...![]()
Har hatt vondt siden desemberså det går bra
haha
takin' it s l o o o w!!
Ellers takk! Ble sulten isted så da ble det doodles og sjokolade![]()
De ville ikke ta bilder pga graviditet. Det er trygt, men i tilfelle det skulle skje noe osv.Jaja, hver sin lyst
har du sjekket den da, med bilde osv? Er ikke noe særlig om den gror inn i kjevebeinet og danner cyster....
Klarer du å spise noe da?
Nå måtte jeg faktisk ha litt mer... Var ikke helt mettSå bra, håper det smakte![]()
De ville ikke ta bilder pga graviditet. Det er trygt, men i tilfelle det skulle skje noe osv.
Ikke noe problem å spise.
Nå måtte jeg faktisk ha litt mer... Var ikke helt mett![]()
Har ikke kommet meg under dynen ennå , men er der straks tror jegHar alle lagt seg? Er ikke det litt tidlig???![]()
Har ikke kommet meg under dynen ennå , men er der straks tror jeg![]()
Sånt skjer ofte her ogFår vel det jeg og tror jeg. Senga alene inatt siden mannen sovna på sofaen...![]()
Sånt skjer ofte her ogmen nå har jeg den jo alene siden han er på hytten
![]()
Ja er ikke mye håp der når han først soverHaha, umulig å vekke ham og eller?
Borte tiø søndag eller lenger?
Ja er ikke mye håp der når han først soverså det har jeg gitt opp.
Ja de kommer tilbake søndagskveld![]()
Har alle lagt seg? Er ikke det litt tidlig???![]()
Får vel det jeg og tror jeg. Senga alene inatt siden mannen sovna på sofaen...![]()
God natt dere 2. Her kom tuppa opp så da kan jeg like sågodt bli med henne til sengs igjenHar ikke kommet meg under dynen ennå , men er der straks tror jeg![]()
God natt dere 2. Her kom tuppa opp så da kan jeg like sågodt bli med henne til sengs igjen
Sov godt!
Ikke santSamme her dethaha
Så da kan han bare sove godt der.
Deilig med hyttetur da. Guttetur eller?
God nattaGod natt dere 2. Her kom tuppa opp så da kan jeg like sågodt bli med henne til sengs igjen
Sov godt!