Skravletråd :)

Ja det er det :) selvom jeg kjenner jeg savner de to andre også . Men de er jo straks hjemme igjen :)

Jeg ligger meg nå jeg. God natta :) sov godt når du ligger deg !

Klatra nettopp under dyna selv ;)
Sov godt da ;)

Andre som ikke får sove her inne?

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

God morgen:)
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid

Ein oppdatering tidlig på mårningen. ImageUploadedByBV Forum1413004649.452840.jpgImageUploadedByBV Forum1413004660.119421.jpgImageUploadedByBV Forum1413004668.969310.jpgImageUploadedByBV Forum1413004689.503923.jpgImageUploadedByBV Forum1413004705.102203.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikea på en lørdag? :eek: galskap!
Hehe, i know. Vi pleier å dra sent, mindre folk der da.Men han er på jobb hver eneste dag denne uken og neste uke. På grunn av at hans assisterende er på ferie og jula skal ut. Og nesteuke skal jeg på møte i to dager og jula skal ut hos meg. Må ha noen ting på plass på grunn av badet vi pusser opp. Men da handler vi alt vi skal ha av småtingene vi mangler til babyen også.. han jobber "kortest" i dag. Kommer ann på hvor raske dem er på å jobbe. Så skal vi på Egon i dag så. Blir samme veien. Derfor vi velger galskapen.

Andre som ikke får sove her inne?

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Fikk du ikke sove? :(
Jeg sovnet fort da jeg la hodet på puta sånn 2 tida heldigvis.

Håper du har fått deg litt søvn nå da ;)

God lørdagsmorgen jenter. Hva skal dere gjøre i dag? Har skal vi ha en liten bursdagfeiring for vesla som blir 3 år på mandag!

God morgen:)
Jeg er ops jeg er gravid, tror jeg hadde fått hetta om jeg bare plutselig fødte uten å være klr over at jeg hadde vært gravid

Haha, da hadde vel de fleste fått litt sjokk kanskje? ;)

Back
Topp