Skravletråd :)

Pugging funker dårlig. Har pugga mye og kunne det frem til prøven var over. Nå kan jeg ingenting:p
Har kanskje med interesse å gjøre også. Hvor lenge kommer du til å huske at det finnes to kommuner som heter Våler og at det er den i solør som har vålerbanen?

Usj... Er skikkelig sulten:confused: litt seint å spise kanskje:rolleyes:
Næsj! Jeg hadde garantert spist så lenge jeg var våken. Som gravid klarer jeg virkelig ikke å legge meg om jeg allerede har kjent at jeg er sulten. Da hadde jeg fått tvangstanker:p

Har kanskje med interesse å gjøre også. Hvor lenge kommer du til å huske at det finnes to kommuner som heter Våler og at det er den i solør som har vålerbanen?
For å si det sånn, det kommer jeg til å huske nå :)

Næsj! Jeg hadde garantert spist så lenge jeg var våken. Som gravid klarer jeg virkelig ikke å legge meg om jeg allerede har kjent at jeg er sulten. Da hadde jeg fått tvangstanker:p
Har spist ett eple. Nå spiser jeg doodles og skal kanskje ha litt sjokolade etterpå:p
Helt enig med deg. Forferdelig å være sulten når man er gravid. Da blir jeg så dårlig.

Ja, det er mye bedre når man skjærer det opp først:p
Sliter litt med å gape skikkelig pga noe betennelse rundt ei visdomstann, så lettest å spise oppskjært :):p

Lettest uansett om man har betennelse eller ei! Men den tanna bør du få gjort noe med!
Jeg vet. Men tannlegen ville ikke trekke den før etter fødsel. Så får vel innkallelse på nyåret tenker jeg :)

Da var jeg hjemme. Måtte bare lete etter tlf i 10 min med en gang jeg kom inn døra :D

Kjempekoselig kveld i dag da Huleboer! :)

Vedlegg

• 1412980556794.jpg
    1412980556794.jpg
    62,1 KB · Visninger: 10
Back
Topp