Takker og bukker. Jeg klarte jammen å klatre.Oppdatering igjen jenter
Vis vedlegget 82472Vis vedlegget 82473Vis vedlegget 82474Vis vedlegget 82475Vis vedlegget 82476
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker og bukker. Jeg klarte jammen å klatre.Oppdatering igjen jenter
Vis vedlegget 82472Vis vedlegget 82473Vis vedlegget 82474Vis vedlegget 82475Vis vedlegget 82476
Takker og bukker. Jeg klarte jammen å klatre.
Æææsj! Skulla skravla 4 innlegg tilOppdatering igjen jenter
Oppdatering igjen jenter
Hehe, det er to kommuner som heter Våler, derfor de fleste som bor i Våler spesifiserer bak om det er Østfold eller solørÅåh javisste ikke at det var flere steder som het Våler
haha
Æææsj! Skulla skravla 4 innlegg til
Takk for oppdatering! Nå kan du legge deg![]()
Eneste Våler jeg har hørt om er den i Østfold.Hehe, det er to kommuner som heter Våler, derfor de fleste som bor i Våler spesifiserer bak om det er Østfold eller solør![]()
Se der ja. Takk for oppdatering![]()
Har du ikke hørt om vålerbanen i finnskogen?Eneste Våler jeg har hørt om er den i Østfold.
Du måtte bygge jaMesterverket jeg måtte bygge til min datter i dag. Gaven fra farmora si ♡![]()
Jo? Er ikke den i Østfold da? HahaHar du ikke hørt om vålerbanen i finnskogen?
Selvsagt måtte jeg bygge. Elsker det joDu måtte bygge jaflink! Det er litt artig også da... Bygger mye lego jeg
![]()
Nei, den er i solør i HedmarkJo? Er ikke den i Østfold da? Haha![]()
Var jo det jeg saNei, den er i solør i Hedmark![]()
Det er skikkelig skøy! Ender bare med at jenta ikke får hjelpe meg for da blir alt feilSelvsagt måtte jeg bygge. Elsker det jo![]()
Vel, vel jugepave. Du sa noe annet i staVar jo det jeg sa![]()
Skjønner ikke hva du mener....?Det er skikkelig skøy! Ender bare med at jenta ikke får hjelpe meg dæ for da blir alt feil![]()
Kjekt å få med seg oppdateringE så trøtt i kveld eg.klarte ikkje sjå senkveld ein gang. Får sjå da i måro
tenkte eg sku sjå oppdateringen før eg sovner