Skravletråd :)

Her blir det nok avslapping forran tv'n og så blir da jo å oppdatere litt her og få ut et resultat seinere :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, da tror jeg du har nok å henge fingrene i ;)
Må ta deg til å slappe av litt ja, er viktig det også:D

Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke? :)

Noen planer for kvelden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei:)

Her er vi hos mamma i helgen. Ungene koser seg med besteforeldre og jeg nyter tiden til å slappe av. Tenker jeg tar en fjelltur i morgen om været er bra.

Her er trulta i seng, og mannen fortsatt bortreist. Så heime aleine-fest i dag igjen:p akkurat no har eg printa ut og laminert bilder av heile familien/halve slekta, så eg tenkte å henge i trappeoppgangen, så lisja kan kike på på veg opp og ned trappa:-) når det er gjort blir det vel å kollapse i sofaen her og:D

Ååh der vil jeg og gå! Jeg går vanligvis på fjellet 3-5 dager i uken, men etter jeg ble gravid har ikke det gått. Så gleder meg til jeg er klar for å starte opp igjen :)

Så heldig. Nå bor jeg ikke ved noen fjell, så må dra ett stykke for å gå i fjellet. Men der jeg er ifra er det mye fjell.

Det var tungt, men absolutt verdt det. Så lenge man ikke har dårlige knær, for det har jeg;) Så angret litt etterpå. Den er vel totalt 14 km om jeg husker riktig.
Ser ut som ein veldig fin tur:-) 14 km er jo eit stykke, så tar vel ein god dag då?

Flaks må man ha innimellom:p
Har dere mye familie i nærheten??
Så å si alle er innen 10 minutter. Svigermor og mannen, svogern og kona og barn og Svigerfar er 5 min unna.
Mine foreldre, storesøster med mann og barn og broremann med kjæreste og barn + oldemor er 10 min unna.
Lillesøster flytta akkurat til Arendal da med kjæresten. Men er ofte hjemme i helgene.

Back
Topp