Ja, da tror jeg du har nok å henge fingrene iHer blir det nok avslapping forran tv'n og så blir da jo å oppdatere litt her og få ut et resultat seinere![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Må ta deg til å slappe av litt ja, er viktig det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da tror jeg du har nok å henge fingrene iHer blir det nok avslapping forran tv'n og så blir da jo å oppdatere litt her og få ut et resultat seinere![]()
Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?
Noen planer for kvelden?
Hei, heiHei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Han virker helt grei, men det har han gjort hver dagHvordan er formen hans nå da? Håper den er på bedringens vei!
Fredsmegling må til innimellom![]()
Ja, endelig helgGod kveld
Endelig helg! Poden spiller fotball, mannen lager mat![]()
Hei, hei
Jeg har planer om å få barna i seng, en tur i butikken og så kollapse i sofa![]()
Flaks må man ha innimellomDet er det beste som skjer!Men har nok bare vært flaks denne uka
![]()
Formen min er fortsatt på toppSå kjedelig. Håper likevel det går riktig vei nå daformen din er bare fin da?
Håper han slipper det i natt. Og får sovet hele nattenHan virker helt grei, men det har han gjort hver dager på natta han kaster opp!
![]()
Jeg og vil på fjelltur! Evigheter siden sistHei
Her er vi hos mamma i helgen. Ungene koser seg med besteforeldre og jeg nyter tiden til å slappe av. Tenker jeg tar en fjelltur i morgen om været er bra.
Jeg og vil på fjelltur! Evigheter siden sist![]()
Besseggen har eg og lyst til å prøve meg på... Korleis var turen? Tung? Lang?Godt å komme seg ut en tur. Gikk Besseggen i sommer, og det gav mersmak. Jeg er ikke noe friluftslivmenneske![]()
Ååh der vil jeg og gå! Jeg går vanligvis på fjellet 3-5 dager i uken, men etter jeg ble gravid har ikke det gått. Så gleder meg til jeg er klar for å starte opp igjenGodt å komme seg ut en tur. Gikk Besseggen i sommer, og det gav mersmak. Jeg er ikke noe friluftslivmenneske![]()
Besseggen har eg og lyst til å prøve meg på... Korleis var turen? Tung? Lang?
Ååh der vil jeg og gå! Jeg går vanligvis på fjellet 3-5 dager i uken, men etter jeg ble gravid har ikke det gått. Så gleder meg til jeg er klar for å starte opp igjen![]()
Ser ut som ein veldig fin turDet var tungt, men absolutt verdt det. Så lenge man ikke har dårlige knær, for det har jegSå angret litt etterpå. Den er vel totalt 14 km om jeg husker riktig.
Så å si alle er innen 10 minutter. Svigermor og mannen, svogern og kona og barn og Svigerfar er 5 min unna.Flaks må man ha innimellom
Har dere mye familie i nærheten??
Hvor er du fra da?Så heldig. Nå bor jeg ikke ved noen fjell, så må dra ett stykke for å gå i fjellet. Men der jeg er ifra er det mye fjell.
Ser ut som ein veldig fin tur14 km er jo eit stykke, så tar vel ein god dag då?