Skravletråd :)

Hu ble veldig glad. Men mamman er ikke kjapp nok å bygge dette slottet :p Utålmodig sjel. Nå mangler jeg siste pakken med smådeler da. Men må starte på middag. Så da spillet de riverolf på wiien til eldste imellomtiden :p

Tikka masala i dag ja :D
Spiste tikka masala i går :D det er så godt !!

Har ikkje kontroll lenger :eek: hihi. Skal finne ut når ;) men tror det e rundt 13:40 eller noe sånt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, ja ikke så lett å følge med hele tida heller :p :eek:

Har vært hjemme med minstemann som selvfølgelig spydde i natt også..:rolleyes:
Men vi har koset oss da!
Så kjedelig da:(
Håper han er på bedringens vei nå:)

Ja det syntes jeg du må føre på menyen :D spises egentlig altfor sjeldent her i huset.
Spiser mest tandoori her, når vi spiser indisk egentlig. Men må prøve å variere litt oftere;)

Spiste tikka masala i går :D det er så godt !!
Utrolig godt ja :D Med nanbrød til :D God og mett nå :D Minsta likte det også utrolig godt. Delte opp nanbrødet sitt og stappa alt av ris og kjøtt og saus oppi da :p syns det var best hu :)

Utrolig godt ja :D Med nanbrød til :D God og mett nå :D Minsta likte det også utrolig godt. Delte opp nanbrødet sitt og stappa alt av ris og kjøtt og saus oppi da :p syns det var best hu :)
Vi hadde svenske kjøttboller i fløtesaus med potet i dag. Ikke sånn kjempe godt men helt ok. I søndag blir det biff :) det gleder jeg meg til.

Pølse og pasta er jummi! Hadde planer om tikka på mandag ser du :p Men har mer eller mindre spist middag hos andre eller mannen har jobba overtid. Kjøttet er siste dag i dag. Så MÅ lage det nå :p
Dessuten var det jo bare lunsj i byen :p Hihi!

Slottet må nok vente til etter middag nå :p
Heldig dere er som har spist middag mye borte:D elsker å slippe å lage mat, jeg:p

Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke? :)

Noen planer for kvelden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp