Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeii, det kaller jeg overraskelse
Flink han er!
Må jo kose seg litt i helga![]()
Kjekt da![]()
Her har vi vært ute å lekt i regnet i dag. Ellers har jeg fått bakt en gulrotkake til i morgen, da skal vi nemlig i selskap. Var vanskelig å la være å ikke gå løs på kaken med engang. Luktet jo så herlig![]()
Her går vi en hektisk helg i møte
Lørdag skal eldste i bursdag, svigerfar kommer for å hente ved og min bror og samboer kommer på besøk
Søndag skal vi i kirken med mellomste slik at han får 4-års boka si![]()
Wow! Så herligseg selv faktisk
oppfinnsomt!
Takk. Hun har mye gener fra farens familie.Så bra
Tenkte egentlig akkurat det samme. Også var jeg egentlig ferdig og skulle hjem da, men var litt nysgjerrig så jeg måtte gå inn igjen for å se en siste gang..hehe
Hadde ikke trodd jeg skulle se deg da.
Veldig koselig å sette et ansikt til ja
Nydelig tulle du har og forresten![]()
Deilig med regnlek vel?digg å komme inn i varmen igjen ihvertfall
Må alltid ha en liten ved siden av vet duhehe
Haha ja. Skal slippe høre detaljer...men det var ganske kult hele oppleggethaha
Høres ut som vår helg.Her går vi en hektisk helg i møte
Lørdag skal eldste i bursdag, svigerfar kommer for å hente ved og min bror og samboer kommer på besøk
Søndag skal vi i kirken med mellomste slik at han får 4-års boka si![]()
Så smart å lage det i langpanne. Aldri tenkt på.Nå står eplekaka i ovnenVis vedlegget 82374
Takk. Hun har mye gener fra farens familie.![]()
Jada, det var koselig det. Veslegutt elsker jo når det regner så.
Og han har til og med lært seg å si regn![]()
Viktig å kunne si regn når man er bergenser vettuhaha
Gul kina fra sverige det snakkes om? Elsker kina.. så jeg kjøpte begge når vi var i sverige. . . Det havna nesten i søppelet. Jeg synes det smakte grusomt. Mannen sa det smakte godt og normalt. Så jeg liker det tydligvis ikke som gravid.Var kun derfor jeg kjøpte denden gule fordi jeg aldri har smakt den, og fordi det var tilbud
hehe
Haha, ja det er vel et ord som blir flittig brukt der det![]()
Helt sykt, helg allerede igjen. Så deilig. Funnet ut hva helgen skal brukes til?God dagtenkt at det er helg igjen da! Tiden går så fort!
Hørtes ikke så behagelig ut å "gå i søpla", da. ; p tihiDen tror jeg ikke at jeg har fått med meg. Jeg derimot fikk mine to første plikter hjemme i en alder av 4 år. Rydde skohylla og gå i søpla![]()
Gul kina fra sverige det snakkes om? Elsker kina.. så jeg kjøpte begge når vi var i sverige. . . Det havna nesten i søppelet. Jeg synes det smakte grusomt. Mannen sa det smakte godt og normalt. Så jeg liker det tydligvis ikke som gravid.
Men gul pakke er bare mini versjon. Perfekt for is tror jeg. Så kos deg.
Hørtes ikke så behagelig ut å "gå i søpla", da. ; p tihi