Skravletråd :)

God morgen alle sammen :) håper dere har hatt en fin natt. Her kom det ett lyn og torden, så var det over! Hmfr.
Nå får jeg straks besøk , så jeg må bare stå opp nå rett og slett.

Ha en fin dag :D
God morgen:D
Så deilig å sove lenge!
Kos deg med besøket og ha en flott dag!

Ja, 2-åringen våknet med feber, mageboeren klarer ikke å bestemme seg for hvilket leie som er best i magen, så da brukes livmoren som et hamsterhjul tydeligvis.
49 dager igjen!!! *teller ned*
Masse god bedring til 2- åringen:)
En liten turner i magen er stas:p

Nå skal jeg lage eplekake med eplejuice og raspede epler! Aldri gjort det før, så nå er jeg spent. Noen dom har prøvd det før?

Det er jeg også. Får sette denne 4 åringen som er på besøk i arbeid. Skrelle og raspe eplene;)
Aldri prøvet det men kan jo være kjempe godt. Det er bra å la de hjelpe til. Var det ikke nettopp en artikkel om det på bv? At man måtte bli flinkere å involvere barna i husarbeid?

Gjett om jeg koser meg med svigermor ja :D OG jeg fant nye vintersko viking goretex til minsta for kun 399 kr :D Satt ned fra 799 kr hipphurra. Penger spart :D Skoringen da :D

Vedlegg

• 1412932576555.jpg
    1412932576555.jpg
    26,5 KB · Visninger: 9
Aldri prøvet det men kan jo være kjempe godt. Det er bra å la de hjelpe til. Var det ikke nettopp en artikkel om det på bv? At man måtte bli flinkere å involvere barna i husarbeid?
Den tror jeg ikke at jeg har fått med meg. Jeg derimot fikk mine to første plikter hjemme i en alder av 4 år. Rydde skohylla og gå i søpla:)

Back
Topp