Skravletråd :)

Den tror jeg ikke at jeg har fått med meg. Jeg derimot fikk mine to første plikter hjemme i en alder av 4 år. Rydde skohylla og gå i søpla:)
Har bestandig måtte hjelpe til hjemme jeg. Her gjør hun som jeg gjør. Uansett om hun ikke får eller ikke. Derfor gjør jeg enkelte ting når hun ikke er her.

Mistet bare en gang jeg, før frøkna kom i fjor sommer. Denne gangen gikk det heldigvis bra. 28+1 i dag.

Tøft å miste. Vi fikk oss et reallt sjokk på ultralyd den første gangen, huff...

Så herlig med 28+1, fantastisk!!:D

God dag damer;)

Uværet kom jaggu hit i natt også, blæææ...Slet litt med å sove kan man si...men men...

Endelig helg:D
Har dere noen kjekke planer for helgen da:)?

God dag damer;)

Uværet kom jaggu hit i natt også, blæææ...Slet litt med å sove kan man si...men men...

Endelig helg:D
Har dere noen kjekke planer for helgen da:)?
Her er det ikke ventet regn før over helgen. Så må ut å nyte solen mens den er her :) er ikke morro å høre på uværet bestandig. Føler meg i grunn trygg når jeg er inne, men når du kjenner kruttlukt av lynet som er svært nært er det ikke noe kult lengre.

Her er det ikke ventet regn før over helgen. Så må ut å nyte solen mens den er her :) er ikke morro å høre på uværet bestandig. Føler meg i grunn trygg når jeg er inne, men når du kjenner kruttlukt av lynet som er svært nært er det ikke noe kult lengre.

Ja, det bør man da.
Her er det veldig overskyet nå,og regner på og av. Håper det blir bedre utover;)
Jeg er redd lyn og torden,så var ikke høy i hatten i natt:P

Ja, det bør man da.
Her er det veldig overskyet nå,og regner på og av. Håper det blir bedre utover;)
Jeg er redd lyn og torden,så var ikke høy i hatten i natt:P
Er normalt sett ikke redd det. Men sist var det rett rundt og over fra 9 tiden på kvelden og til ca 5 tiden. Det hørtest ut som det slo ned i nabo huset. Det var ikke noe gøy. Normalt er det jo over på ett par timer her.

Ikke glem zingo på boks til meg:p

Kjøpte et brett jeg :o
Tror jeg fant shoppeproblemet mitt :confused:
Når jeg først kjøper godteri, noe som skjer sjelden btw, blir det alltid for mye :eek:

Hahaha :D

Vedlegg

• 1412935381702.jpg
    1412935381702.jpg
    50,7 KB · Visninger: 11
Nå skal jeg lage eplekake med eplejuice og raspede epler! Aldri gjort det før, så nå er jeg spent. Noen dom har prøvd det før?

Høres spennende ut!
Men aldri prøvd det selv nei

Så koselig å se deg!!! :-) synd jeg var så stressa :( håper vi kan ta det igjen en dag!!!!!

Var veldig koselig ;)
Tror jeg hadde hjertet litt langt oppe i halsen da...haha :p
Men måtte jo bare komme bort da jeg så deg ;)

Hadde vært koselig å ta det igjen ja :) får planlegge en dag som begge har tid ;)

Var veldig koselig ;)
Tror jeg hadde hjertet litt langt oppe i halsen da...haha :p
Men måtte jo bare komme bort da jeg så deg ;)

Hadde vært koselig å ta det igjen ja :) får planlegge en dag som begge har tid ;)
Møttes dere i Sverige?

Back
Topp