Ja. Og håper virkelig at den ikke kommer.Venter du tr til uken? Eller at den ikke kommer?håper ikke tr kommer til meg i hvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Og håper virkelig at den ikke kommer.Venter du tr til uken? Eller at den ikke kommer?håper ikke tr kommer til meg i hvertfall!
Spent på hva han overrasket med?![]()
Ahh... vi har ikke skoringen her.Gjett om jeg koser meg med svigermor jaOG jeg fant nye vintersko viking goretex til minsta for kun 399 kr
Satt ned fra 799 kr hipphurra. Penger spart
Skoringen da
![]()
Så koselig å se deg!!!See you soon!! Kanskje. Hehe![]()
Har bestandig måtte hjelpe til hjemme jeg. Her gjør hun som jeg gjør. Uansett om hun ikke får eller ikke. Derfor gjør jeg enkelte ting når hun ikke er her.Den tror jeg ikke at jeg har fått med meg. Jeg derimot fikk mine to første plikter hjemme i en alder av 4 år. Rydde skohylla og gå i søpla![]()
Mistet bare en gang jeg, før frøkna kom i fjor sommer. Denne gangen gikk det heldigvis bra. 28+1 i dag.
God morgen alle sammen. Håper dere får en fin fredag![]()
Oh, så artig da! Må kose dere masseGod morgen, Tamarai dag får jeg besøk av en skravlehøne herfra for første gang! Woop-woop!
Her er det ikke ventet regn før over helgen. Så må ut å nyte solen mens den er herGod dag damer![]()
Uværet kom jaggu hit i natt også, blæææ...Slet litt med å sove kan man si...men men...
Endelig helg![]()
Har dere noen kjekke planer for helgen da?
Her er det ikke ventet regn før over helgen. Så må ut å nyte solen mens den er herer ikke morro å høre på uværet bestandig. Føler meg i grunn trygg når jeg er inne, men når du kjenner kruttlukt av lynet som er svært nært er det ikke noe kult lengre.
Er normalt sett ikke redd det. Men sist var det rett rundt og over fra 9 tiden på kvelden og til ca 5 tiden. Det hørtest ut som det slo ned i nabo huset. Det var ikke noe gøy. Normalt er det jo over på ett par timer her.Ja, det bør man da.
Her er det veldig overskyet nå,og regner på og av. Håper det blir bedre utover![]()
Jeg er redd lyn og torden,så var ikke høy i hatten i natt![]()
Ikke glem zingo på boks til meg![]()
Nå skal jeg lage eplekake med eplejuice og raspede epler! Aldri gjort det før, så nå er jeg spent. Noen dom har prøvd det før?
Ååååh, rød Kina!!! Namnam! Den måååå du bare ta med i kveldKjøpte et brett jeg
Tror jeg fant shoppeproblemet mitt
Når jeg først kjøper godteri, noe som skjer sjelden btw, blir det alltid for mye
Hahaha![]()
Du kan få smake i kveld om du vil. Har kjøpt vanlijeis ogsåHøres spennende ut!
Men aldri prøvd det selv nei
Så koselig å se deg!!!synd jeg var så stressa
håper vi kan ta det igjen en dag!!!!!
Møttes dere i Sverige?Var veldig koselig
Tror jeg hadde hjertet litt langt oppe i halsen da...haha
Men måtte jo bare komme bort da jeg så deg
Hadde vært koselig å ta det igjen jafår planlegge en dag som begge har tid
![]()
God dag damer![]()
Uværet kom jaggu hit i natt også, blæææ...Slet litt med å sove kan man si...men men...
Endelig helg![]()
Har dere noen kjekke planer for helgen da?
Oh, så artig da! Må kose dere masse![]()