Takk i lige mådeInnom og ønsker dere en god fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i lige mådeInnom og ønsker dere en god fredag![]()
Så koselig da ^^Husker det veldig godt jeg
Jobbet på besøksgård og alle barna våknet. Vi hadde litt utkledning og mannekeng oppvisninghehe
Ja for viss ikke sprekker de i huden![]()
Så koselig da ^^
Hvorfor i all verden vil noen gifte seg på Ullared? Kan noen please forklare meg det...
Kanskje de har et veeeldig sært og spesielt forhold til Ullared?Hvorfor i all verden vil noen gifte seg på Ullared? Kan noen please forklare meg det...
Jeg ser på det nå og skjønner det altså ikke.Hahaha, husker jeg faktisk så dette... merkelige mennesker![]()
Det er jo faktisk flere som har giftet seg der, forstå det den som vil.Kanskje de har et veeeldig sært og spesielt forhold til Ullared?Eller at de er fryktelig spre selv? Hørtes tragisk ut i mine øyne men....
Herregud... Høres billig ut.Det er jo faktisk flere som har giftet seg der, forstå det den som vil.
Ja, 2-åringen våknet med feber, mageboeren klarer ikke å bestemme seg for hvilket leie som er best i magen, så da brukes livmoren som et hamsterhjul tydeligvis.Fysj, det var lite![]()
Masse god bedring hvertfall. Ikke noe gøy når det står på.Han virker jo frisk som en fisk på dagtid og spiser godt
Prøver å være forsiktig med maten, ja![]()
Ikke glem zingo på boks til megKos dere da
Jeg drar til Sverige og shopper litt snacks til kvelden om en times tid tenker jeg![]()
Ikke bruk for mye penger nå daSVERIGE!!! hehehehe.
Haha nei desverreHvorfor i all verden vil noen gifte seg på Ullared? Kan noen please forklare meg det...
Ha en fin jobbehelgDa er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos derejeg skal jobbe fram til tirsdag