Skravletråd :)

Kjekt da:D

Her har vi vært ute å lekt i regnet i dag. Ellers har jeg fått bakt en gulrotkake til i morgen, da skal vi nemlig i selskap. Var vanskelig å la være å ikke gå løs på kaken med engang. Luktet jo så herlig:D

Deilig med regnlek vel? :) digg å komme inn i varmen igjen ihvertfall :D
Må alltid ha en liten ved siden av vet du ;) hehe

Her går vi en hektisk helg i møte:p
Lørdag skal eldste i bursdag, svigerfar kommer for å hente ved og min bror og samboer kommer på besøk:)
Søndag skal vi i kirken med mellomste slik at han får 4-års boka si:D

Så stas med 4års-boka da;)

Her skal vi i selskap i helgen. Ellers er det jobb på meg søndag.

Så bra :)
Tenkte egentlig akkurat det samme. Også var jeg egentlig ferdig og skulle hjem da, men var litt nysgjerrig så jeg måtte gå inn igjen for å se en siste gang..hehe :p
Hadde ikke trodd jeg skulle se deg da.
Veldig koselig å sette et ansikt til ja :)

Nydelig tulle du har og forresten ;)
Takk. Hun har mye gener fra farens familie. :-)

Deilig med regnlek vel? :) digg å komme inn i varmen igjen ihvertfall :D
Må alltid ha en liten ved siden av vet du ;) hehe

Jada, det var koselig det. Veslegutt elsker jo når det regner så.
Og han har til og med lært seg å si regn:P
Viktig å kunne si regn når man er bergenser vettu:P haha

Her går vi en hektisk helg i møte:p
Lørdag skal eldste i bursdag, svigerfar kommer for å hente ved og min bror og samboer kommer på besøk:)
Søndag skal vi i kirken med mellomste slik at han får 4-års boka si:D
Høres ut som vår helg.
I dag får jeg besøk av småkusinene, i morgen er det bursdag for Vesla med venner av meg og sambo. Søndag er det kirken for å få kirkeboken og bursdag for vesla med familien :-P

Takk. Hun har mye gener fra farens familie. :-)

Nå vet jeg jo ikke hvordan resten ser ut, men med to kjekke foreldre så kan det jo ikke slå feil uansett :)

Hvordan gikk båtturen hjem?

Jada, det var koselig det. Veslegutt elsker jo når det regner så.
Og han har til og med lært seg å si regn:P
Viktig å kunne si regn når man er bergenser vettu:P haha

Haha, ja det er vel et ord som blir flittig brukt der det ;)

Var kun derfor jeg kjøpte den ;) den gule fordi jeg aldri har smakt den, og fordi det var tilbud :confused::rolleyes: hehe
Gul kina fra sverige det snakkes om? Elsker kina.. så jeg kjøpte begge når vi var i sverige. . . Det havna nesten i søppelet. Jeg synes det smakte grusomt. Mannen sa det smakte godt og normalt. Så jeg liker det tydligvis ikke som gravid.

Men gul pakke er bare mini versjon. Perfekt for is tror jeg. Så kos deg.

Gul kina fra sverige det snakkes om? Elsker kina.. så jeg kjøpte begge når vi var i sverige. . . Det havna nesten i søppelet. Jeg synes det smakte grusomt. Mannen sa det smakte godt og normalt. Så jeg liker det tydligvis ikke som gravid.

Men gul pakke er bare mini versjon. Perfekt for is tror jeg. Så kos deg.

Aha, var Sverige jeg kjøpte det.
Men om det er miniversjon bør de jo være gode :)
Kan uansett ikke spise så mye av det pga allergi, men en smaksprøve går fint. Så fåt Huleboer! ta resta...haha :D

Back
Topp