Skravletråd :)

Bra dere slapp unna ;)
Var ikke så ille her egentlig. Så en del blinking men hørte ikke så mye til Tor :)
Syns det er litt gøy jeg da.hehe.
Elsket været i 2010 bortsett fra alle trærne som raste her og der...
Liker torden og lyn jeg også, kan jeg bare krølle meg i sofaen under pledd å kose meg ^^

Det må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen IT
Det er litt kjekt med disse mennene :p

Det var skikkelig med lyn og torden. Ikke helt normalt i oktober. Og her regnet det ikke engang, var bare bråk.

Var det hos deg Tor havnet? Hørte veldig lite til ham her, bare litt i det fjerne egentlig :p
Men masse lys!! Hehe
Og ikke noe regn ;)

Det må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen IT

Vet ikle hva det beste er, men man kan jo faktisk komme opp i 100 tror jeg enkelte steder:oops:
Kommer jo litt an på hva som er bygd ut i området og, men regner med dere får en grei pris med han jobbende der ja :D
Mer enn nok med 25 da, og vi kan streame forskjellige ting samtidig ;)

Herregud, det ee så latterlig. Jeg er livredd for lyn og torden. Sånn ekstremt. Stivner, skjelver og i dag kommer tårene ut også. Er nesten flaut og veldig ekkelt å ikke ha kontroll på kroppen.

Har slått ned to skikkelig kraftige her nå i sted. Får ikke sove.

Følte meg passelig flatklemt i sted. Mann som holdt veldig godt rundt meg siden jeg var så redd. En hund som brukte meg som hodepute og wn spinnvill baby i magen son presset alle veier.

Hørtes / virket som at den siste var rett utenfor. Alt ristet skikkelig ig det ble mørkt en liten stund. Alle gater i nærheten var mørke.

Hvorfor være så teit?

:( skal prøve å sove lengre.
Uff...så slitsomt å være så redd:(
Godt du har mannen hjemme i det minste..

God morgen, Tamara:D i dag får jeg besøk av en skravlehøne herfra for første gang! Woop-woop!

Da skal vi skravle og spise GODTERI da!! Haha ;)
Det blir GØY :D
Goood fredag ;)

Back
Topp