Håper du fikk deg litt søvn til slutt?!Uværet er så grusomt at jeg ikke tør å sove![]()
Mannen er bortreist og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk deg litt søvn til slutt?!Uværet er så grusomt at jeg ikke tør å sove![]()
Mannen er bortreist og!
Liker torden og lyn jeg også, kan jeg bare krølle meg i sofaen under pledd å kose meg ^^Bra dere slapp unna
Var ikke så ille her egentlig. Så en del blinking men hørte ikke så mye til Tor
Syns det er litt gøy jeg da.hehe.
Elsket været i 2010 bortsett fra alle trærne som raste her og der...
Det er litt kjekt med disse menneneDet må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen IT
Kos degNå tror jeg at jeg må ta med av denne fireåringen som er på besøk![]()
Det var skikkelig med lyn og torden. Ikke helt normalt i oktober. Og her regnet det ikke engang, var bare bråk.
Du synes det du også ja, er vel i grunn enig med degDet er litt kjekt med disse mennene![]()
Haha...den var fancyDu skulle hart en sånn "boyfriend pillow"
![]()
NordbysenteretHvor da? Jeg skal og til sverige![]()
Men da er det jo greitEr enig med dere jeg også
Mellomste har ikke kastet opp siden onsdags morgen!
Gleder meg til s 3Ja, den var virkelig det![]()
Sørlandet ! Enn du?Hvor er du i landet da???
Genial for en hver jente som ønsker seg en armkrok uten forpliktelserHaha...den var fancy
Aldri sett sånn før![]()
God tur til SverigeNei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen![]()
Det må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen IT
Uff...så slitsomt å være så reddHerregud, det ee så latterlig. Jeg er livredd for lyn og torden. Sånn ekstremt. Stivner, skjelver og i dag kommer tårene ut også. Er nesten flaut og veldig ekkelt å ikke ha kontroll på kroppen.
Har slått ned to skikkelig kraftige her nå i sted. Får ikke sove.
Følte meg passelig flatklemt i sted. Mann som holdt veldig godt rundt meg siden jeg var så redd. En hund som brukte meg som hodepute og wn spinnvill baby i magen son presset alle veier.
Hørtes / virket som at den siste var rett utenfor. Alt ristet skikkelig ig det ble mørkt en liten stund. Alle gater i nærheten var mørke.
Hvorfor være så teit?
skal prøve å sove lengre.
God morgen, Tamarai dag får jeg besøk av en skravlehøne herfra for første gang! Woop-woop!
God morgen til deg også. Jeg sitter på ferjaover til strømstadGod morgen alle sammen. Håper dere får en fin fredag![]()
Oi, virket spesielt???
Nå har han ihvertfall en hel helg å bli frisk påÅ nei så utrolig kjipt, stakkars lille. Krysser fingrene for at neste natt blir spyfri
Grensetrollet kan ta seg en bolle.. Jeg har ikke tenkt åsmugle idagGod tur til Sverige
Pass deg for grensetrollet![]()