Jepp, satser på at lillegutt også er klar igjen på mandagNei, det er bare dumtsnart helg også, og da blir det noen dager hjemme også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, satser på at lillegutt også er klar igjen på mandagNei, det er bare dumtsnart helg også, og da blir det noen dager hjemme også
![]()
Se der ja, som jeg gjettet , 4.plassen er ikke langt unnaOppdatering. Bevis på hvor presis eg er: Vis vedlegget 82309
Og så til resultatene så langt. Ingen ting forandra på toppen. Sjokk!! HihiVis vedlegget 82310Vis vedlegget 82311Vis vedlegget 82312
Sent from my iPhone using BV Forum
Eeey. Du bruker å ta med ned til 17Oppdatering. Bevis på hvor presis eg er: Vis vedlegget 82309
Og så til resultatene så langt. Ingen ting forandra på toppen. Sjokk!! HihiVis vedlegget 82310Vis vedlegget 82311Vis vedlegget 82312
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er nok ikke den som er helt øverst på lista, men liker å få natta fra jentene. Eller god morgen. De fleste mennesker har et behov for å bli hørt å sett. Synes det er veldig koselig her. Og veldig morsomt. Mannen lurer stadig på hva jeg ler av.
Har faktisk vært rundt om i store deler av landetSåklart. Men det bør komme høyt opp på listenhaha.
Har du reist mye rundt i Norge?
Jeg har ikke vært så mye i Norge på ferie egentlig.
Ikke noe utsalg i nærheten desverre...Har de utsalg der du bor?Eller i nærheten kanskje?
Butikken i Bergen er iallefall helt fantstisk.
Det ble noe småteri. Noen stilige lys. Telysholder, noe bursdagsstæsj, servietter. Og en stilig sak til å ha snop i![]()
Har du sett the Killing? Er på flix. Virkelig bra serie!Siste episoden på suits. Hmf.. står ikke noe bekreftet dato på sesong 5. Men blir i vinter
Hehe...var jo et spennende tips daVar Huleboer! som tipset meg om det, så da må man jo prøve det ut tenker jeghaha
Henger litt etter. Tar meg kun av quotingen. Ikke alt denne gangen. Du kan klokka for dårlig. 20.43 her i Østfold.
Har ikke sett den heller. Jeg må se om jeg finner den på netflix eller sumoNei, den er ikke der. Har du sett the Shield? De seriene er jo laget sånn ca samtidig.
Fikk anbefalt den selv. Og han på Platekompaniet mente det var en av de beste seriene han hadde sett.
Hvorda da mener du? Om barnevernet mener han ikke kan se barnet uten tilsyn er det vel gode grunner til det, tror ikke retten vil se så mye annerledes på det
Tar litt tid før syklusen er tilbake igjen etter pilleslutt også, spesielt etter fødsel og sånn... Hadde sluttet på den nå jeg, han er jo straks året..
Jeg har ikke sett alle sesongene på suits. Håper det kommer mer på netflix eller sumo snartSiste episoden på suits. Hmf.. står ikke noe bekreftet dato på sesong 5. Men blir i vinter
Vi var en tur på løiten lys i kveld.Gurimalla så masse fint![]()
Får håpe det ikke kommer til det da. Mener jeg har lest i tråd tidligere som du har hatt, men husker ikke helt.
Uansett, han kan vel true så mye han orker. Så lenge han ikke gjør noe med det så kommer han ikke lengre. Og det vet han kanskje..
Har ikke vasket mer enn der det har blitt spyddTeoretisk sett skal det la seg gjøre, så lenge man er nøye på rensligheten. Vaske do, vask og blandebatteri, dørhåndtak og hender. Om ingen hoster deg midt i ansiktet skal du kunne skånes.
Oi, allerede der igjen ja
Blir spennende å se![]()
Har faktisk vært rundt om i store deler av landeter bare Bergen som står igjen egentlig
ikke vært i Finnmark heller