Så det handler litt om prioriteringer også![]()
Såklart. Men det bør komme høyt opp på listen
Har du reist mye rundt i Norge?
Jeg har ikke vært så mye i Norge på ferie egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det handler litt om prioriteringer også![]()
Ja, gurimalla! Også ble det en krisesituasjon i familien, så nå har vi en fireåring sovende i stua ved siden av kjøkkenbordet. Så du får underholde han mens jeg legger frøkna i morgen. Han legger seg heldigvis når man legger han, så en enkel unge. Tar bare litt lenger tid før vi får spist det vi skal i morgen. Tar han på badet når hun er i seng.
HahaSå bra dagodt oppdratt da skjønner jeg
Hvordan var pausa di da?hihi
Jeg har fått den anbefalt i alle fallNoen som har sett the Wire? Har serien på DVD, men ikke kommet så langt enda.
Fin datoMin mellomste er født 17.desember
Så da blir det novemberbarn, da? Er jo ikke lenge til![]()
Kjøpte du noe?
Nei, den er ikke der. Har du sett the Shield? De seriene er jo laget sånn ca samtidig.Jeg har fått den anbefalt i alle fall
Fant den dessverre ikke på netflix![]()
Siste episoden på suits. Hmf.. står ikke noe bekreftet dato på sesong 5. Men blir i vinterDe siste jeg har sett er dexter, suits, soa, weeds(ikke super, greit tidsfordriv), 2 sesonger av homeland, orange is the new black. Hva har du sett ferdig i dag?
AbsoluttEr vel greit å vente de 48 timene som er anbefalt før mn sender de tilbake , så er de forhåpentligvis helt friske
Juleutstimmingene er jo helt spesiellJa, de har jo utsalg flere plasser...uten at jeg helt vet hvor. Butikken i Bergen er kjempe fin. Nå er de i gang med å få julen inn. Juleutstillingen skulle være klar til 1 nov![]()
Trener styrke, cardio og mageÅ, så heldig. I wish. Hva trener du?
Mmm...heldige du
Vi har tømt en pose potetgull....![]()
Juleutstimmingene er jo helt spesiell
Gleder meg til de kommer, selv om det er litt for tidlig enda![]()
Ai ai, godt å se at du er punktligOppdatering. Bevis på hvor presis eg er: Vis vedlegget 82309
Og så til resultatene så langt. Ingen ting forandra på toppen. Sjokk!! HihiVis vedlegget 82310Vis vedlegget 82311Vis vedlegget 82312
Sent from my iPhone using BV Forum
Tar litt tid før syklusen er tilbake igjen etter pilleslutt også, spesielt etter fødsel og sånn... Hadde sluttet på den nå jeg, han er jo straks året..Jeg går på minipillen enn så lenge. Er tenkt begynne prøve når han er året, noe som forøvrig er veldig snart![]()
Men så har jeg altså følt meg så rar i det siste, så derfor jeg lurte på om jeg kunne være gravid. Mensen er ute å kjøre, skyldes jo sikkert pillen da. Men jeg innbiller meg tydeligvis ting![]()
Er enig med dere jeg ogsåVeldig enig med deg der!
Presis og veldig flinkOppdatering. Bevis på hvor presis eg er: Vis vedlegget 82309
Og så til resultatene så langt. Ingen ting forandra på toppen. Sjokk!! HihiVis vedlegget 82310Vis vedlegget 82311Vis vedlegget 82312
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, den var virkelig detOrange is the new black er så bra![]()
Ja, kanskje detHuff da, høres ikke bra ut
Ikke noe problem for min del det. Men mye mulig det er han som underholder meg enn omvendt...haha